Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ حیدر سوسنی روز دوشنبه همزمان با پایان طرح ممنوعیت تردد سراسری در جمع خبرنگاران افزود: از ساعت ۱۲  دوازدهم خرداد طرح محدودیت تردد به استان‌ها همزمان با سراسر کشور، در ورودی‌های استان بوشهر اجرا شد که عمده هدف آن حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از بروز پیک پنجم بیماری کرونا است.

وی بیان کرد: از آنجایی که استان بوشهر از شمال با استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد، از شرق با استان فارس و جنوب با استان هرمزگان همسایه است از این رو کنترل ورودی همه شهرستان‎‌ها ضروری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوسنی با اشاره به کنترل دقیق ورودی و خروجی‌‏های استان بوشهر اظهار داشت: در طرح ممنوعیت تردد ۱۰ مرکز ایست بازرسی در همه شهرستان‌ها فعال شد تا از ورود خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری شود.

وی بدون اشاره به شمار خودروهای اعمال محدودیت شده، اظهار داشت: در این چند روز تعطیلی‏‌هایی که گذشت بیشتر خودروهایی که وارد شده با پلاک غیر بومی به استان بوشهر ساکنان همین استان بودند.

طرح ممنوعیت تردد بین استانی به طور سراسری از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه آغاز و تا امروز (دوشنبه) ساعت ۱۲ ادامه داشت.

برچسب‌ها بوشهر کهگیلویه و بویراحمد هرمزگان تردد جاده ای خوزستان استان فارس محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کهگیلویه و بویراحمد هرمزگان بوشهر کهگیلویه و بویراحمد هرمزگان تردد جاده ای خوزستان استان فارس محدودیت های کرونا طرح ممنوعیت تردد استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان، گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس دقایقی پیش ممنوع شد.

وی افزود: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

زندی‌فر ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج از سه ساعت دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

وی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران