Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:43:14 GMT

کامیون حامل مرغ قاچاق در بیرجند متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۹۰۱

کامیون حامل مرغ قاچاق در بیرجند متوقف شد

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون باربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این کامیون هزار و ۱۷۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۹۰ میلیون ریال برآورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف محموله مرغ گوشتی فاقد مجوز در نهبندان 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون، هزار و ۳۶۸ کیلوگرم مرغ گوشتی غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی را به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ احسان رحیمی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این کامیون هزار و ۳۶۸ کیلوگرم مرغ گوشتی فاقد مجوز حمل کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی آن را بیش از ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

برچسب‌ها بیرجند نهبندان خراسان جنوبی گوشت مرغ کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند نهبندان خراسان جنوبی بیرجند نهبندان خراسان جنوبی گوشت مرغ کالای قاچاق انتظامی انتظامی شهرستان فاقد مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: محموله بزرگ میوه‌های قاچاق کشف شده در کاشان شامل ۲۲۶ کارتن آووکادو، انبه ۱۳۲ کارتن، گلابی ۳۰ کارتن، انگور ۷۹ کارتن، دراگون ۳۸ کارتن، منگوستین ۹۰ کارتن، سیب سبز ۴ کارتن و ۲۰ کارتن رامبوتان است.
رحمت‌الله ابوذری افزود: میوه‌های قاچاق کشف شده برای ارزش‌گذاری به کارشناسان اتحادیه میوه و تره‌بار تحویل داده شد و متهم پرونده دوبرابر ارزش میوه‌ها که ۳۰ میلیارد ریال است جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان