Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز در سطح استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان اصفهان آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید در مناطق شرقی و در مناطق مرکزی گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته جوی نسبتاً پایدار در اکثر مناطق استان بر قرار است، بیان کرد: کمینه دمای هوا  طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۴ درجه کاهش خواهد داشت. 

گفت: دمای هوای شهر اصفهان ۳۸ و کمینه فردا ۲۲ درجه سانتی‌گراد و چوپانان با ۴۲ درجه و بوئین میان دشت با ۷ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابراهیم هنرمند وزش باد شدید در اصفهان کاهش دما گرد و خاک محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید و فعالیت سامانه بارشی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه افزود: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ و مه قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: زمان شروع این هشدار ظهر سه شنبه و زمان پایان آن پنجشنبه صبح خواهد بود.

داداشی لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و کاهش محسوس ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه قابل انتظار است.

کد خبر 6095560

دیگر خبرها

  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا
  • بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد