Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مقامات ارشد کمیته برگزاری بازی‌های المپیگ ۲۰۲۰ توکیو اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از رویترز، یاسوشی موریا یکی از مقامات ارشد کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 ژاپن صبح امروز (دوشنبه) با پریدن در مسیر یک قطار شهری اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.

به گزارش شبکه تلویزیون نیپون ژاپن؛ این اقدام موریای 52 ساله تلاشی آشکار برای خودکشی بوده اما هنوز جزئیاتی درباره دلیل و انگیزه این شهروند ژاپنی برای خودکشی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً هویت او از روی کارت شناسایی که به همراه داشته، شناسایی شده است.

در حالی که پلیس ژاپن در خصوص بررسی ماجرا است، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

موریا پس از اقدام به خودکشی زنده ماند و به بیمارستان هم انتقال داده شد اما دو ساعت بعد جان سپرد. او در کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 توکیه، در نقش مدیر حسابداری فعالیت داشت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک کمیته برگزاری بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم