Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلندری از برگزاری یادواره ۴۵ تن از شهدای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و بزرگداشت نام و یاد آیت الله سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با سخنرانی حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند تهران برگزار شد.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و بزرگداشت نام و یادشان یعنی شریک شدن در فضیلت ثواب شهدا و باید این مسیر ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرمسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: حفظ ارزش های نظام و انقلاب وظیفه مهمی است که برعهده داریم و باید از لحظه لحظه های زندگی برای انتقال این ارزش ها به نسل جدید استفاده کنیم.

 

وی از برگزاری یادواره 45 تن از شهدای کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و بزرگداشت نام و یاد آیت الله سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: شهدای گرانقدر نیازمند برگزاری این قبیل مراسم نیستند بلکه با برگزاری این مراسم می‌خواهیم بگوییم که به یاد شهدای عزیز و والامقام هستیم.

 

قلندری گفت: امنیت امروز ما مدیون شهدا و ارزش هایی است که از جان خود گذشتن تا آرامش و امنیت در جامعه ما دنهادینه شود و امروز نه تنها وظیثفه بچه مسجدی ها بلکه وظیفه همه آحاد ملت حرکت در مسیر شهداست.

 

کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر یادآور شد: انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و تلاش برای نهادینه کردن ارزش ها در بین نسل جدید تلاشی است که در کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر اجرایی می شود و تلاش داریم تا با استفاده از فعالیت های فرهنگی و هنری در کانون آرمان های نظام را حفظ و به نسل جدید منتقل کنیم.

 

به گزارش شبستان، یادواره 45 تن از شهدای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و بزرگداشت نام و یاد آیت‌الله سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر با سخنرانی حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند تهران و مداحی میثم داودی یکشنبه شب ( 16 خرداد) برگزار شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: یادواره شهدا کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق ع بزرگداشت نام و یاد تن از شهدای امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رییس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام سوگواره شعر «صادقانه ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد (ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی. مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت علیهم السلام همراه خواهد بود.

این سوگواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه بعداز اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093621

دیگر خبرها

  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود
  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود