Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی درگذشت علی مرادخانی ـ معاون سابق هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ پیام تسلیتی از سوی محمد اله‌یاری، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

متن پیام به این شرح است:

«باسمه تعالی

متأسفانه باخبر شدیم که یکی از مدیران باسابقه هنری و همراه و همنشین همیشگی هنرمندان، مرحوم علی مرادخانی، دعوت پروردگارش را برای حضور در تماشاگه راز، لبیک گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و به راستی جز تسلیم در برابر مشیت حضرت حق، پناهگاهی نیست...

ثمرات معنوی و سابقه سال‌های متمادی حضورش در دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین در کنار هنرمندان این مرز و بوم، جاودان خواهد ماند.

در پایان درگذشت جناب آقای علی مرادخانی را به همسر و فرزندان محترم ایشان، دوستداران و خانواده بزرگ هنر هنر تعزیت و تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار منان، علو درجات و آرامش ابدی برای آن مرحوم مسئلت می‌کنم.»

علی مرادخانی - معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی - صبح روز دوشنبه (۱۷ خردادماه) پس از تحمل دوره‌ای بیماری و از عوارض ناشی از ابتلاء به کرونا درگذشت.

پیام تسلیت قادر آشنا برای درگذشت علی مرادخانی

مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت.

به گزارشوابط روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا با ارسال پیامی درگذشت علی مرادخانی - معاون پیشین امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - را که بر اثر بیماری کرونا درگذشت تسلیت گفت.

متن پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت غم‌انگیز جناب آقای «علی مرادخانی» که سال‌ها خادم عرصه فرهنگ و هنر ایران اسلامی بودند، اندوه فراوانی برای بنده و همه همکاران ایشان در معاونت امور هنری و اداره‌کل هنرهای نمایشی ایجاد کرد.

بدون تردید سال‌ها زحمات ایشان در مجموعه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چه در کسوت مدیریت حوزه موسیقی و چه در مقام معاون وزیر را نمی‌توان در گذر زمان به فراموشی سپرد.

اجر این زحمات در کنار لبخند آرام‌بخش و همیشگی ایشان به مخاطبانشان نزد خالق بی‌همتا محفوظ خواهد ماند و بر سفره پربرکت صالحان و ائمه اطهار میهمان باشند. انشاالله...

این مصیبت را به خانواده محترم ایشان و جامعه هنرمندان کشور عزیزمان تسلیت می‌گویم و از پرودگار رحمان و رحیم برای بازماندگان صبر جزیل خواهانم.»

علی مرادخانی فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران بود که از مهم‌ترین مسئولیت‌هایش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر مرکز موسیقی، معاون امور هنری و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. او همچنین تاسیس و مدیریت موزه موسیقی را بر عهده داشت.

 علی مرادخانی حدود یک ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا و سه هفته در بیمارستان بستری شده بود که بعد از بستری مجدد به جهت عوارض ناشی از بیماری کووید-۱۹ صبح دوشنبه ۱۷ خردادماه دعوت حق را لبیک گفت.

بیشتر بخوانید

علی مرادخانی درگذشت وزیر فرهنگ درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت علی مرادخانی هنرهای نمایشی امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است