Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان حمیدرضا مداح معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: خرداد ماه امسال و به منظور تنظیم و مدیریت بازار در سطح عرضه ۲ هزار و ۵۷۰ تن انواع کالا‌های اساسی شامل شکر سفید، روغن و برنج توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به استان سمنان اختصاص یافت که در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اقلام مشمول این طرح، تصریح کرد: در این طرح ۲۷۰ تن شکر سهم خانوار، به منظور مصرف مشتریان عمومی، صنوف توزیعی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها، فروشگاه‌ها و غرف میادین تره بار و یکهزار و ۵۰ تن شکر سفید سهم صنوف و صنایع با نوع مصرف صنوف تولیدی، واحد‌های تولیدی و صنایع غذایی و کارخانجات قند و شکر به استان سمنان اختصاص یافت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در این طرح همچنین ۵۰۰ تن روغن مایع خوراکی سهم خانوار اختصاص داده شد که از سوی شرکت‌های مباشر تامین در استان عرضه خواهد شد.

مداح اظهار داشت:۵۵۰ تن برنج هندی و ۲۰۰ تن برنج تایلندی از دیگر کالا‌های اساسی است که با قیمت مصوب در سطح بازار عرضه خواهد شد ضمن اینکه گوشت مرغ گرم نیز بر اساس نیاز مصرفی استان روزانه در سطح استان توزیع می‌شود.

او افزود: شبکه توزیع این اقلام با اولویت سازمان میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی خواهد بود.

انتهای پیام /ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صمت کالای اساسی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین مهدی ضیغمی اظهار داشت: طبق سیاستگذاری و برنامه های صورت گرفته، سامانه فروش خودروهای وارداتی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: این مرحله اول عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی است.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: خودروهای وارداتی بر اساس استمرار سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار