Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی از ارجاع ۱۰۰ پرونده از زلزله زدگان شهرستان گرمه به بانک برای دریافت تسهیلات خبر داد.

محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع دو زلزله شدید طی سه هفته گذشته در شهرستان گرمه گفت: بر اثر وقوع این زمین لرزه یک هزار و ۳۰۲ واحد مسکونی آسیب دیدند.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد باید تعمیر شوند و یک هزار و ۲۴۵ واحد مسکونی نیز از آنجاییکه خشتی و گلی بوده و قابلیت تعمیر را ندارد باید بازسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدی ۱۲۱ واحد نیز به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شده بودند که باید بازسازی شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اولویت این اداره کل آواربرداری و بازسازی واحدهای ۱۰۰ درصد تخریب شده تا زمان ابلاغ ارائه تسهیلات است، ادامه داد: تاکنون برای ۱۰۰ واحد مسکونی کاملا تخریب شده آواربرداری شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر برای ارائه تسهیلات برای ۶۵۰ واحد مسکونی نیز تشکیل پرونده انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شنیده شده ارائه تسهیلات برای واحدهای زلزله زده در شهرستان گرمه در هیات دولت مطرح و مصوب شده است، گفت: تاکنونی موردی به بنیاد مسکن خراسان شمالی ابلاغ نشده است اما از محل تسهیلات قرض الحسنه تاکنون پرونده ۱۰۰ واحد مسکونی که به طور کامل تخریب شده بودند به بانک ارجاع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها خراسان شمالي زلزله تسهیلات بانکی بازسازی واحد مسکونی شهرستان گرمه شهرستان گرمه واحد مسکونی تخریب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند