Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کِجانی فرماندار ویژه و رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به  احراز صلاحیت داوطلبان اظهار کرد: ۳۲ درصد از داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری که شکایت آنها در هیات مرکزی نظارت انتخابات کشور مورد بررسی قرار گرفت، صلاحیتشان احراز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری نهایی شده و برای شهر حسن آباد ۲۶ نامزد، شهر باقرشهر ۷۱ نامزد، شهر کهریزک ۴۸ نامزد، شهر قیامدشت ۳۰ نامزد و شهر قلعه نو ۳۱ نامزد برای انتخابات ۲۸ خردادماه مشخص شده و اسامی آنها از طریق آگهی اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: با توجه به اینکه طبق قانون در محدوده شهری تهران، ری و تجریش یک شورای اسلامی تشکیل می‌شود، آگهی اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی مرکز شهرستان ری از طریق فرمانداری تهران اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار ویژه شهرستان ری شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم