Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@13:11:21 GMT

کولبران به خاطر غیرتشان تکدی گری نمی‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۰۰۵۶

کولبران به خاطر غیرتشان تکدی گری نمی‌کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: : آن جوانان ما که کولبری می کند، برای ۱۵۰ هزار تومان خطرات را به جان خود می خرد و این غیرت آنان است که به جای تکدی‌گری کولبری می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در خبرگزاری ایرنا برگزار شد، اظهار داشت: آنهایی که می‌خواهند یک شبه اقتصاد را درست کنند، اصلا از کلمه اقتصاد چیزی می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حاکم کردن سیاست ها و تفکرات سیاسی بر زندگی مردم در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و ... را کنار بگذاریم؛ چرا که موجب بدبختی ما شده است.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بر روی گنج و تلی از منابع نشسته ایم، اما خام‌فروشی می شود و فکری در این زمینه وجود ندارد.

مهرعلیزاده گفت: آن جوانان ما کولبری می کند، برای ۱۵۰ هزار تومان خطرات را به جان خود می خرد و این غیرت آنان است که به جای تکدی‌گری کولبری می کند و این معضلات ناشی از نبود برنامه و کار در کشور است.

وی با بیان اینکه بنده با ۴۲ سال سابقه کار اجرایی عملیاتی، اقتصادی، فنی، عمرانی، توسعه‌ای اجتماعی و سیاسی به میدان آمده‌ام، به بخش هایی از رزومه کاری و اجرایی خود اشاره کرد.

مهرعلیزاده افزود: کسی می تواند کشور را نجات دهد که نه نگاه تحمیل‌گرایانه نداشته باشد و به زن ها به عنوان قشر دوم نگاه نکند و به جوانان اجازه حضور در مناصب مختلف دهد و با گزینش های عقیدتی آنها را کنار نزند.

این نامزد انتخابات گفت: هر جا می‌رویم مسائل تنگ‌نظرانه ایجاد شده است. بگذارید یک نفر بیاید که مسائل اجرایی را درک کرده باشد.

ادامه دارد...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌گفت: سالن‌ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه‌های دولتی ۵ شهرستان است به عدالت در اختیار نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم انتخابات قرا می‌گیرد.

عزیزاده گرجی افزود: ۴ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در این حوزه می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی قرارداد منعقد و برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی از آنها استفاده کنند.

او با بیان اینکه تعرفه استفاده از این سالن‌ها متفاوت، اما با حداقل نرخگذاری است، ادامه داد: این نامزد‌ها تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی می‌توانند از سالن‌های دولتی برای استفاده تبلیغاتی خود استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه این سالن‌ها به تفکیک با درجه بندی و تعرفه قطعی از سوی هیئت تبلیغات استان به فرمانداری‌های ۵ شهرستان اعلام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس