Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@03:19:57 GMT

کشف مزرعه غیرمجاز استخراج بیت کوین در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۰۳۷۳

کشف مزرعه غیرمجاز استخراج بیت کوین در خرم آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرهنگ آرش ابراهیمی رئیس پلیس فتا استان لرستان در تشریح این خبر گفت:کارشناسان پلیس فتا لرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات میدانی لازم موفق شدند مزرعه بیت کوین غیر مجاز فعال در شهر خرم آباد را  شناسایی و محل نگهداری دستگاه های ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوین) را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:با هماهنگی مرجع قضایی و با حضور کارشناسان اداره برق استان لرستان  در بازرسی از محل استقرار دستگاههای استخراج رمز ارزها تعداد ۳۶ دستگاه کشف شد.

این مقام سایبری اظهار کرد: در این راستا یک نفر شناسایی و دستگیرکه با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی گردید.
سرهنگ آرش ابراهیمی گفت: ازیک سوء استقبال از رمز ارزها و افزایش نرخ آن ها بخصوص بیت کوین در بازارهای جهانی و از سوی دیگر وجود برق ارزان خانگی در داخل کشور باعث شده تا سود جویان با وارد کردن دستگاههای ماینر بصورت قاچاقی به داخل کشور و ایجاد مزارع استخراج رمز ارز و سرقت برق خانگی  باعث افزایش مصرف برق و بعضا قطعی برق در مناطق وجود مزارع استخراج رمز ارز گردند.

رئیس پلیس فتا استان لرستان در پایان از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

46

کد خبر 1522804

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان بیت کوین پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آئین رونمایی از سردیس استاد محمدصادق سیف پدر خوشنویسی خرم‌آباد روز یکشنبه در مراسم یادمان این هنرمند برجسته خوشنویسی لرستان برگزار شد.

زنده‌یاد «محمدصادق سیف» متولد ۱۳۱۴ در خرم‌آباد و از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم‌آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان به شمار می‌رفت که ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت.

این سردیس اثر هنرمند مجسمه‌ساز لرستانی حمید دریکوند است که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد نصب خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900659

دیگر خبرها

  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان