Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تولید جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت قابلیت رهبری، سازماندهی آشنایی با تکنیک های تحلیل آماری و برنامه ریزی آشنایی با استاندارد صنایع غذایی و مفاهیم ISO و اطلاعات تولیدی دارای حداقل 5 سال سابقه کار در صنایع غذایی و حداقل 2 سال مدیر تولید قابل مذاکره از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل HR@adp-co.ir

 

پربیننده ترین استخدام مدیر منطقه در شرکت لبنیات صباح از اصفهان استخدام کارشناس کنترل کیفیت در گروه صنعتی جی لیان جی در بوشهر استخدام کارشناس (برنامه ریزی واحد فروش و هماهنگی با تولید کارخانه) در تهران استخدام طراح وب سایت، متخصص شبکه، مهندس برق و مترجم انگلیسی در تهران استخدام کارشناس حسابداری در تیپاکس اکسپرس پارس در یزد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است تصریح داشت: استان یزد در زمینه‌ی اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور و در پوشش اهدای خون جزو استان‌های نسبتاً خوب در بین دیگر استان‌ها هست.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی در این نشست از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های آن سازمان انتقال خون می‌باشد.
وی تحول، تعالی و تکامل در خدمت، دانش و پژوهش، اجتماعی کردن انتقال خون و دسترسی آسان برای همه جهت اهدای خون را سه هدف مهم در انتقال خون استان ذکر کرد.
 مدیر کل انتقال خون استان با بیان این که هم اکنون هیچ بیماری در استان یزد معظل خون نمی‌ماند و این حاصل سال‌ها تلاش همکاران در این اداره کل است، ابراز کرد: البته تلاش داریم با ایجاد پایگاه‌های سیار، برای هر کسی و در هر جایی امکان اهدای خون را فراهم کنیم و در این رابطه سامانه سیار اهدای خون در استان به بهره برداری رسیده است و ما می‌توانیم این شرایط را تسهیل‌تر کنیم.
وی به اقدامات اجتماعی و فرهنگی در راستای ترویج بیشتر اهدای خون در حوزه جوانان و بانوان نیز اشاره و از آن جمله به راه اندازی پویش‌های نذر خوشبختی، اهدای خون خانواده، ورزشکاران و جوانان، نبض حیات و مواردی از این دست خبر داد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات