Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با وجود آن که شهرستان های استان تهران از جمعیت ۵ میلیون نفری برخوردار بوده و فعالیت های بسیاری در آن ها انجام می شود ولی صدا و سیما به شهرستان های استان توجهی نمی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در حاشیه بازدید رئیس حوزه های علمیه کشور و عضو شورای نگهبان از ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین ، خاطر نشان کرد: شهرستانهای استان تهران ، بازوی توانمند تهران در برگزاری بسیاری از مراسم و مناسبت ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون در ۴۰ نقطه از شهرستان های استان تهران نمازجمعه اقامه می شود ، در تمامی مناسبت ها راهپیمایی های با شکوه برپا می گردد و تمامی مناسبت های ملی و مذهبی با حضور حداکثری مردم اجرا می شود ولی صداوسیما به صورت کامل آن ها را منعکس نمی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: جمعیت ۵ میلیون نفری شهرستانهای استان ، از داشتن یک شبکه مستقل محروم است و این امر مشکلات زیادی را برای این شهرستان ها به وجود می آورد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: امروز بسیاری از مشکلات و معضلات شهرستان ورامین که به یک مطالبه جدی از سوی مردم تبدیل شده ، با عزم و توان درست مدیریتی قابل حل خواهد بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران تصریح کرد: علیرغم وعده های داده شده از سوی مسئولان دولتی ، هنوز صنایع تکمیلی در بخش های مختلف راه اندازی نشده و حاصل دسترنج کشاورزان این منطقه با برند شهرهای دیگر کشور به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله اعرافی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان استان تهران شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند