Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال که به ارومیه سفر کرده است در تکمیل این خبر گفت: شاهد حضور پرشور تیم‌ها در لیگ‌های مختلف هستیم و یکی از اهداف فدراسیون و ملاک‌های ما برای عملکرد استان‌ها حضور در رقابت‌های کشوریست که در سال گذشته و سال جاری ۱۶ تیم در لیگ برتر، ۳۹ تیم در لیگ دسته یک و ۳۰ تیم در لیگ دسته دو بوده که در این خصوص نیز یکی از اهداف ما حضور باشگاه‌های پرطرفداری چون استقلال، پرسپولیس، پیکان و سایپاست که در این خصوص رایزنی‌هایی نیز انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی صعود تیم بسکتبال ۳×۳ را به عنوان یکی از ۸ تیم نخست راه‌یافته به عنوان یک موفقیت برای ورزش کشور عنوان و خاطرنشان کرد: تیم بانوان نیز علی‌رغم سابقه کمی که به واسطه تایید پوشش و لباس داشت نتایج خوبی در رقابت‌های انتخابی کسب کرد که البته منجر به راه‌یابی به المپیک نشد.

طباطبایی، آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های با پتانسیل بالا در بسکتبال عنوان و گفت: امیدوارم رئیس جدید هیات که برنامه جامعی نیز برای این رشته تدوین کرده، بتواند آذربایجان‌غربی را دوباره به جایگاه مناسب برساند.

گفتنی است، مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد که اسماعیل نوری با کسب حداکثر آرا برای چهار سال به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.

46

کد خبر 1522826

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بسکتبال استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرارالگوهای پایدار برمنطقه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتا آرام و بدون بارش براستان حاکم خواهد شد.

این شرایط در ساعات بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

از نظر دمایی نیز روند افزایش  تدریجی دما در استان پیش بینی می شود.

 

دیگر خبرها

  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند