Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@21:57:21 GMT

قتل پسر به دست پدر در استان البرز

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۰۶۴۱

قتل پسر به دست پدر در استان البرز

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمد در منطقه شاهین ویلا کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان این که در بررسی‌های میدانی کارآگاهان مشخص شد که مقتول توسط پدرش که فردی معتاد بوده به قتل رسیده است، افزود: بلافاصله اقدامات پلیسی کارآگاهان آغاز و در کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ نادر بیگی گفت: قاتل در تحقیقات تکمیلی عنوان کرد که در روز حادثه میزان زیادی ماده روان گردان شیشه مصرف کرده و برای دیدن پسرم به خانه رفتم که در هنگام ورود با همسرم درگیر شده و چند ضربه با پشت چاقو به سر او زدم که پسرم با دیدن درگیری ما قصد جدا کردن ما را داشت که در یک آن نفهمیدم چه شد که با چاقو به شکم و سینه پسرم ضربه وارد کرده و از محل فرار کردم.
وی با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضایی افزود: مصرف مواد روان گردن مغز را به کلی از کار می‌اندازد و در هنگام مصرف این مواد، افراد دست به اقداماتی می‌زنند که سال‌ها پشیمانی به دنبال دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پسر پدر قتل پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد مزاحمت برای چند دختر جوان در نازی‌آباد کرده و پس از آن با مردم نیز درگیر شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقلاز پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سعید راستی در حاشیه بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش که صبح امروز در نازی آباد و با حضور شاکی و متهم برگزار شد، اظهار کرد: در بامداد آخرین روز فروردین سال جاری، دو دختر جوان به همراه برادر خود در خیابان مدائن نازی‌آباد در حال عبور بودند که چند شرور به این دختران متلک انداخته و مزاحمت ایجاد کردند.

وی افزود: پسری ۱۲ ساله که همراه خواهران خود بود به این متلک‌ها پاسخ داده و از خواهران خود دفاع کرد. در ادامه این ماجرا، این اراذل با قمه و چاقو به سمت این خواهرها و برادرشان حمله کردند که در همین حین چند نفر از ساکنان منطقه این صحنه را مشاهده کرده و در اعتراض به درگیری اشرار با پسربچه ۱۲ ساله وارد ماجرا می‌شوند.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس با بیان اینکه این پسر نوجوان و خواهرانشان از محل فرار کردند، گفت: همین اعتراض باعث می‌شود که بین این افراد و این اراذل و اوباش درگیری رخ دهد. این اراذل و اوباش با چاقو به این دو نفر حمله کرده و جراحات بسیاری بر آنها وارد کردند. یکی از این قربانیان هنوز در بیمارستان بستری است و فرد دیگر پس از ۱۰ روز از بیمارستان مرخصی شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سطح یک است و در پرونده خود مزاحمت و درگیری نیز داشته است. دو نفر دیگر فاقد سابقه بودند، اما نداشتن سابقه دلیلی بر این نیست که پلیس با آنها برخورد نکند. در نهایت این سه نفر از سوی مأموران بازداشت شدند و امروز برای بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شدند.

کد خبر 751472

دیگر خبرها

  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز