Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:37:17 GMT

روحانی درگذشت حجت‌الاسلام محتشمی‌پور را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۰۸۵۶

روحانی درگذشت حجت‌الاسلام محتشمی‌پور را تسلیت گفت

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری،  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام با ابراز تاثر و تالم از درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی‌پور نوشت: این روحانی مجاهد و مبارز که جزو پیشگامان و همراهان پرتلاش و دلسوز نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با پذیرش مسئولیت‌ها و مأموریت‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در داخل و خارج از کشور همه عمر خویش را صرف ترویج نهضت اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند بزرگ برای آن عالم پرهیزگار، غفران و رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر محتشمی‌پور، سفیر پیشین ایران در سوریه و وزیر کشور در دولت میرحسین موسوی بر اثر ابتلا به کرونا صبح امروز در ۷۵ سالگی در بیمارستان خاتم‌الانبیای تهران درگذشت.

وی نمایندگی مردم تهران در دوره سوم و ششم مجلس، مشاور اجتماعی سید محمد خاتمی از سال ۱۳۷۸ - ۱۳۷۶ را نیز برعهده داشته است.

محتشمی‌پور همچنین عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از قدس و حمایت از حقوق مردم فلسطین (ایران) و مدیرمسئولی روزنامه بیان را در کارنامه داشت.  

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران سوریه روحانی دولت قدس امام خمینی سید علی اکبر محتشمی پور تهران فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سوریه روحانی انقلاب اسلامی ایران سوریه روحانی دولت قدس امام خمینی سید علی اکبر محتشمی پور تهران فلسطین حجت الاسلام محتشمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • بازجویی‌هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران ختم شد