Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته نامه کیکر به روال معمول همه ساله با اتمام فصل اخیر بوندس لیگا(۲۰۲۱-۲۰۲۰ ) اقدام به انتخاب بهترین ها کرد. این نشریه نظر بازیکنان شاغل در بوندس لیگا را در مورد بهترین ها پرسید و به نتایجی هم رسید.

*لواندوفسکی بهترین بازیکن فصل

کیکر در این نظرخواهی از بازیکنان بوندس لیگایی در مورد بهترین بازیکن فصل سئوال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثریت آرا به سود روبرت لواندوفسکی، بازیکن برتر سال اخیر فیفا بود. مهاجم ۳۲ ساله لهستانی ۷۱ درصد آرا را به خود اختصاص داد و با اختلاف امتیاز زیاد در صدر قرار گرفت.

بعد از از او «ارلینگ هالند» مهاجم جوان و نروژی بورسیادورتموند با ۹.۷ درصد آرا دوم شد. توماس مولر  از بایرن مونیخ نیز ۴.۸ درصد آرا را گرفت و سوم شد.

لواندوفسکی در فصل قبل هم همین عنوان را کسب کرد اما در نظرخواهی یک سال قبل ۴۲ درصد آرا را گرفته بود.

*نویر، دروازه بان برتر سال

به باور بازیکنان حاضر در لیگ فوتبال ژرمن ها، بهترین دروازه بان فصل کماکان «مانوئل نویر» دروازه بان و کاپیتان بایرن مونیخ بود. این مرد شماره یک توانست ۳۳.۹ درصد آرا را به خود اختصاص دهد و اول شود.

بعد از او لئون کاستیلس از ولفسبورگ و اشتفان اورتگا از آرمینیا بیله فلد ، دوم وسوم شدند. نویر در سال قبل هم همین عنوان را کسب کرده بود و بهترین دروازه بان فصل بوندس لیگا معرفی شده بود.

*موسیالا، بهترین پدیده فصل

اما در بخش انتخاب بهترین پدیده فصل، بازیکنان بوندس لیگایی در این نظرخواهی به «جمال موسیالا» از بایرن مونیخ رای دادند.

بازیکن جوانی که به تازگی ۱۸ ساله شده، در فصل اخیر آنقدر خوب کارکرد که باعث جلب توجه شد. به همین خاطر او ۱۸.۵ درصد آرا را گرفت و اول شد.

بعد از او فلوریان ویرتس از بایرلورکوزن و سیلاس وامانگویتوکا از اشتوتگارت دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ فوتبال لواندوفسکی بایرن درصد آرا دروازه بان بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال موفق شد در استادیوم التعاون با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده و یک گام دیگر به کسب قهرمانی نزدیک‌تر شود.

گل نخست بازی در دقیقه 40 بازی به ثمر رسید. ارسال مایکل دلگادو از سمت راست به تیر دوم، به الکساندر میتروویچ رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر شیرجه‌ای، توپ را وارد دروازه کرد.

در دقیقه 70 و روی توپ گیری خوب مایکل دلگادو در مرکز زمین، او به سمت دروازه میزبان پیش رفت و توپ را به ساویچ سپرد که هافبک صربستانی با یک پاس بغل پای آرام، توپ را برای سعود عبدالحمید کاشت و این بازیکن نیز به راحتی دروازه را باز کرد.

الهلال در هفتمین دقیقه از وقت‌های تلف شده، کار التعاون را یکسره کرد. باز هم مایکل دلگادو در متن حرکت بود و با نفوذ از سمت راست به درون محوطه جریمه، توپ را برای صالح الشهری ارسال کرد که این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پا، بازی را سه بر صفر کرد.

در نهایت الهلال با پیروزی سه بر صفر مقابل میزبان خود، شمار امتیازاتش را به 83 رساند و در صورت توقف النصر در دیدار هفته بعد، آبی‌های ریاض می‌توانند با تساوی یا پیروزی مقابل الاهلی، جشن قهرمانی را برگزار کنند.

الهلال پیش از این عنوان قهرمانی سوپرجام را به دست آورده بود و فاصله‌ای تا قهرمانی در لیگ حرفه‌ای ندارد. آنها در فینال جام حذفی نیز باید با النصر روبرو شوند تا مدعی اصلی کسب سه گانه داخلی باشند.

دیگر خبرها

  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!