Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه برای بررسی موضوع قطعی‌های مکرر برق در هفته‎های اخیر از تعیین هیأتی ویژه برای پیگیری موضوع با همکاری دادستانی کل کشور خبر داد و گفت که موضوع در جلسه‎ای با وزیر نیرو بررسی و مشخص شد امکان رفع این مشکل وجود دارد.

خبرگزاری میزان - حجت‎الاسلام درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه برای بررسی موضوع قطعی‌های مکرر برق در هفته‎های اخیر از تعیین هیأتی ویژه برای پیگیری موضوع با همکاری دادستانی کل کشور خبر داد و گفت که موضوع در جلسه‎ای با وزیر نیرو بررسی و مشخص شد امکان رفع این مشکل وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه نیز در واکنش به اظهارات رئیس سازمان بازرسی کل کشور متذکر شد: یکی از علل قطعی برق بحث «اورهال کردن برخی نیروگاه‎ها» عنوان شده، اما هر غیرمتخصصی هم متوجه می‌شود که زمان این کار خرداد ماه نیست و اورهال کردن نیروگاه‎ها باید در مقطع کم مصرفی برق مثلاً در زمستان انجام شود.

رئیس قوه قضاییه افزود: در خرداد ماه نباید نیروگاه‎ها را خاموش کنیم که مردم اینقدر با مشکل قطعی برق مواجه شوند؛ گرچه آقایان سعی کردند نیروگاهی که از مدار خارج شده بود دوباره وارد مدار شود و نگرانی‌ها کم شده، ولی مسئولان باید در این باره با مردم حرف بزنند.

رئیس دستگاه قضا گفت: خوشبختانه وزیر نیرو به خاطر قطعی برق از مردم عذرخواهی کرد و این خیلی خوب است، اما بهتر است آقایان به مردم بگویند علت بروز مشکل چیست و ظرف چه مدت برطرف می‌شود؛ این باعث می‌شود مردم هم همراهی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور رئیس سازمان بازرسی کل کشور رئیس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود و از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست.

او افزود: گروسی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد و مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شود و بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم. بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند و ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

کد خبر 848661 برچسب‌ها محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه هسته‌ای - انرژی

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • قوه قضاییه: اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی درباره نیکا شاکرمی
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد