Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:19:48 GMT

انتقاد لینه کر از بارسلونا به خاطر واینالدوم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۱۱۰۹

انتقاد لینه کر از بارسلونا به خاطر واینالدوم

به گزارش خبرگزاری فارس، تا روز گذشته تصور می شد که «جیورجینیو واینالدوم» بعد از لیورپول به اسپانیا می رود و برای بارسلونا بازی می کند.

این بازیکن تا پایان فصل اخیر با تیم انگلیسی قرارداد داشت. بعد با آنفیلدی ها وداع کرد و بازیکن آزاد شد.

در آن هنگام با چند پیشنهاد مواجه شد. او که از قبل مورد توجه باشگاه بارسلونا بود، در رادار بایرن مونیخ قرارگرفت اما به خاطر درخواست حقوق کلان، انتقالش به تیم باواریایی منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر همه تصور کردند هافبک دفاعی 30 ساله به حضور در بارسلونا نزدیک شده است اما روز گذشته منابع معتبر گزارش کردند شرایطش مورد توجه پاری سن ژرمن واقع شده و به تیم ثروتمند پاریسی می رود.

انتشار این خبر باعث شد تا گری لینه کر، اسطوره فوتبال انگلیس از باشگاه اسپانیایی انتقاد کند.

وی در فضای مجازی گفت:یعنی واینالدوم از دست بارسلونا در رفت؟

به باور لینه کر که خود در سال های 1986 تا 1989 برای بارسلونا بازی کرده ، واینالدوم می توانست به کاتالان ها زیاد کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا بایرن مونیخ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم اردبیلی در این مراسم با اشاره به لزوم پیوند کودکان با طبیعت و آموزش‌های لازم جهت حفظ منابع زیستی اظهار کرد: اینکه در بدو تولد، با کاشت نهال پیوندی بین کودکان با طبیعت برقرار می‌کنیم سبب خواهد شد که یک تعلق خاطر، انس و یک رشته پیوند بین نوزادان و درخت‌های جدیدمان برقرار شود.

وی با بیان اینکه ما به دنبال مستحکم‌تر کردن این پیوند هستیم، ادامه داد: امید داریم که این نوزادان هم به شهرشان، هم به طبیعت و هم محیط زیست تعلق خاطر بیشتری داشته باشند و از سوی دیگر نشانه وجود مبارکشان در یک نقطه‌ای از این شهر، به طور دایمی و شناسنامه دار حک شده باشد.

وی با اظهارامیدواری از اینکه تک تک نوزادان، آینده بسیار درخشان و سبز و پر از رویش و شکوفایی و داشته باشند، یادآورشد: این پویش ویژه نوزادان متولد دی ماه ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳ است که به صورت محله‌ای و ناحیه‌ای در شهر تهران برگزار شد. در این پویش به رسم یادبود با حضور خانواده‌های نوزادان و مادر بزرگ محله و فعالان حوزه جمعیت به نام نوزادان، نهالی غرس شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد