Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه ستاد‌های پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی در همه شهرستان‌های استان گلستان تشکیل شده، گفت: تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشده است. خبرگزاری میزان – هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در مراسم معرفی رئیس دادگستری شهرستان گمیشان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این انتخابات مهم و سرنوشت ساز است و علیرغم تلاش‌های دشمنان در مایوس کردن مردم از صندوق‌های رای، مطمئنا روز انتخابات، حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی خلق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری گلستان افزود: مردم شهرستان گمیشان، دوره قبل رتبه اول مشارکت در انتخابات استان گلستان را داشتند و این دوره نیز مشارکت خوبی خواهند داشت.

وی اظهار کرد: ستاد‌های پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی در همه شهرستان‌های استان گلستان تشکیل شده و تبلیغات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا را رصد می‌کنند و تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشده که نشان از قانونمداری مردم و مسئولان است.

هاشمیان در ادامه این مراسم رونق تولید و کمک به توسعه استان گلستان را از اولویت‌های قوه قضاییه برشمرد و گفت: رئیس دادگستری شهرستان گمیشان هم در حضور خود در این شهرستان ماموریت دارد بر کمک به رفع موانع تولید و احیاء واحد‌های تولیدی تعطیل این شهرستان تمرکز کند.   بیشتر بخوانید: پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان شمالی برگزار شد کاهش جمعیت کیفری، استفاده از ظرفیت‌های قانون برای صدور آراء جایگزین حبس، رسیدگی به پرونده‌های مسن و سرعت و کیفیت رسیدگی‌ها از دیگر مواردی بود که در مراسم امروز رئیس کل دادگستری گلستان بر توجه به آن تاکید کرد.

در مراسم امروز هاشمیان، حکم ریاست دادگستری شهرستان گمیشان را به علی اکبر قنبرزاده که چند سالی سمت دادستانی این شهرستان را بر عهده داشت، ابلاغ کرد و محمد تازیکه بالاجلینی نیز به ریاست دادگستری کردکوی منصوب شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری گلستان پیشگیری از وقوع جرم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری شهرستان گمیشان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه‌ای را محرز و متهم را معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، جمعاً به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مختاری، با گزارش مأموران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه‌ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

کد خبر 6090850

دیگر خبرها

  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است