Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-08@15:33:20 GMT

رشد ۵۵۰۰ واحدی شاخص بورس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۱۲۴۲

رشد ۵۵۰۰ واحدی شاخص بورس

در معاملات امروز دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ شاخص بورس از نیمه کانال یک میلیون و صدهزار واحدی بالاتر آمد. به گزارش پول نیوز، شاخص کل بورس تهران در انتهای معاملات امروز دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ با رشد ۸۵۸۷ واحدی به یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۲۳۰ واحد رسید.

همچنین شاخص کل هم وزن نیز ۱۷۹۲ واحد رشد کرد و به ۳۸۳ هزار و ۸۲۹ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



  نماد‌های فولاد، تاپیکو، شپدیس، خودرو، شپنا و نوری بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص و نماد انرژی ۳ بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند.

نماد‌های فولاد، خودرو و شپنا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های انرژی۳، فجر و آپ بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

برکت با قدرت به صف خرید ۲۴ میلیونی در قیمت ۳۰۱۷ تومان نشسته است.

فلزات اساسی با گرایشی مثبت داد و ستد می‌شوند. فولاد، فملی، ذوب، فخوز، فاسمین، فمراد، کاوه، فنورد، فنوال وارفع مثبت و متعادل گروه اند. فگستر و فسپا با افزایش تقاضا معامله می‌شوند.

خگستر به صف خرید نشست؛ حالا احتمالا شاهد افزایش تقاضا برای گروه قطعه و خودرو باشیم. در جریان معاملات مثبت گروه خودرویی‌ها نماد خودرو در قیمت ۱۷۹ تومان رشد بالغ بر ۳ درصد را تجربه می‌کند. خساپا در محدوده ۱۶۳ تومان با جهش بیش از ۴ درصدی قیمت داد و ستد می‌شود. خگستر در راس توجه سهامداران در قیمت ۱۹۸ تومان تشکیل صف خرید داده است. خدیزل، خزامیا، ورنا و خکرمان نیز پرتقاضا دنبال می‌شوند.

پالایشی‌ها نیز سبز پوش به میدان آمدند. شپنا با پیشروی بیش از ۲ درصدی قیمت در محدوده ۱۱۴۰ تومان دنبال می‌شود. شتران در محدوده ۸۳۰ تومان نبض مثبت می‌زند. شبریز در قیمت ۲۵۰۸ تومان در مدار مثبت در حرکت است.

بانکی‌ها نیز امروز مثبت دنبال می‌شوند. وبملت حوالی صفر تابلو در قیمت ۳۷۴ تومان در مدار مثبت قرار دارد. وتجارت در محدوده ۲۰۸ تومان با پیشروی بالغ بر ۲ درصد در حال معامله است. وبصادر در قیمت ۱۹۳ تومان رشد حدود ۲ درصد را تجربه می‌کند. وپست در یک قدمی صف خرید دنبال می‌شود. وپاسار و وپارس نیز در مدار مثبت نوسان می‌کنند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت صف خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۴۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۵۴۵  واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • بورس بیش از ۱۲ هزار واحد افت کرد +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت/ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • ریزش بورس ادامه دار شد؛ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس