Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به به روند واکسیناسیون افراد علیه بیماری کرونا در شهرستان همدان اظهار کرد: تاکنون تقریبا ۳۸ هزار و ۹۰۰ نفر از گروه‌های جمعیتی و اقشار مختلف شهرستان همدان در مرحله اول  واکسیناسیون شدند.

وی با اشاره به اینکه مرکز آموزش بهورزی شهرستان همدان آماده افتتاح است گفت: در حال حاضر این مرکز واکسیناسیون را انجام می‌دهد اما در این خصوص که تجمیعی باشد و بعد از ظهر نیز فعالیت داشته باشد، منتظریم وزارت بهداشت واکسیناسیون گروه‌های جدید را اعلام کند تا افتتاح همراه با این برنامه پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه در راستای ارتقای پوشش ایمن‌سازی گروه‌های هدف و به منظور تکریم خدمت‌گیرندگان این اقدام صورت خواهد گرفت افزود: با استقرار دو تیم در شیفت بعدازظهر و روزهای تعطیل، به عنوان دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فعالیت خواهد کرد.

وی در پاسخ به اینکه طبق برنامه واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف، ممکن است پایگاه‌های سلامت با افراد تماس نگیرند و یا  افرادی نتوانند از طریق سامانه ثبت‌نام را انجام دهند، این مشکل چطور حل خواهد شد؟ گفت: افرادی که چنین مشکلی دارند، می‌توانند به مراکز بهداشتی مراجعه و واکسیناسیون شوند.

خیراندیش با تاکید به اینکه البته بهتر است صبر کنند تا اعلام شود که چه زمانی واکسیناسیون را انجام دهند افزود: افرادی که دسترسی به سامانه ندارند، می‌توانند از طریق تماس تلفنی به نزدیک‌ترین مرکز محل سکونت خود، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر هیچکدام از مراحل تعریف شده میسر نبود می‌توانند حضوری واکسیناسیون را انجام دهند گفت: اگر واکسیناسیون هم نشدند حداقل ثبت‌نام انجام و ارجاع صورت می‌گیرد و بعد پیامک ارسال می‌شود تا در زمان دیگری واکسیناسیون شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه در مجموع مشکلی وجود ندارد و واکسیناسیون انجام می‌شود و نباید نگران بود تاکید کرد: جاماندگان با مراجعه به مراکز بهداشتی واکسیناسیون می‌شوند و نگران زمان‌بندی در واکسیناسیون نباشند.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان محمد خیراندیش واکسیناسیون کرونا خبرگزاری فارس همدان شهرستان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند