Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:22:01 GMT

آخرین جزئیات از رونمایی ۲ مک بوک جدید اپل

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۱۶۱۵

آخرین جزئیات از رونمایی ۲ مک بوک جدید اپل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت macrumors؛ طبق گفته کارشناسان MacBook Pro ۱۶ اینچی شرکت اپل با تراشه سیلیکون M2 قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ وارد مرحله تولید انبوه شود و بر اساس گفته کارشناسان، مک بوک پرو کوچکتر ۱۴ اینچی در سه ماهه چهارم سال جاری وارد مدار تولیدی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که مدل بزرگتر ۱۶ اینچی این مک بوک در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به بازار قرار است عرضه شود و در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ رونمایی از این مک بوک انجام خواهد شد.

مک بوک‌های جدید شرکت اپل چه زمانی وارد بازار می‌شوند؟

به گفته کارشناسان، اپل قصد دارد در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ دو محصول استفاده کننده خود از فناوری MiniLED را که MacBook Pro ۱۴ و ۱۶ اینچی است رونمایی کند و با توجه به عرضه فناوری MiniLED، تولید MacBook Pro با نمایشگر 14 اینچی در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و تولید مدل ۱۶ اینچی در سه ماهه اول ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

چه انتظاراتی از رویداد مجازی WWDC 2021 اپل می‌رود؟ / احتمال معرفی سیستم عامل‌های جدید اپل

بر اساس گفته کارشناسان، شرکت اپل می‌تواند MacBook Pro جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی را در اوایل تابستان امسال معرفی کند و شرکت اپل در ۷ ژوئن کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود را برگزار می‌کند و پیش از برگزاری این کنفرانس، برخی گزارش‌های ممکن است اطلاعات MacBook Pro را افشا کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لپ تاپ اپل گوشی هوشمند گفته کارشناسان سه ماهه ۱۶ اینچی سال ۲۰۲۱ شرکت اپل مک بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه

اداره آمار ترکیه اعلام کرد صادرات این کشور به ایران در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد ۱۶ درصدی به بیش از ۸۰۰ میلیون دلار رسیده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آمارهای منتشر شده توسط اداره آمار ترکیه نشان می‌دهد که مبادلات تجاری ایران و ترکیه در سه ماه نخست 2024 به یک میلیارد و 364 میلیون دلار رسیده است.

مبادلات تجاری دو کشور در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 16 درصدی داشته است. در سه‌ماهه نخست سال میلادی گذشته یک میلیارد و 635 میلیون دلار کالا بین دو کشور مبادله شده بود.

افت مبادلات تجاری دو کشور در این دوره مربوط به افت واردات ترکیه از ایران بوده است. ترکیه در ماه‌های ژانویه تا مارس سال میلادی گذشته 934 میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود؛ این رقم با افت 41 درصدی در سه‌ماهه نخست امسال به 547 میلیون دلار رسیده است.

در عین حال صادرات ترکیه به ایران در سه‌ماهه نخست امسال با رشد 16 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به 817 میلیون دلار رسیده است. ترکیه در سه‌ماهه نخست سال قبل 701 میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود .

بر اساس این گزارش مبادلات تجاری ایران با این کشور در سال 2023 به 5 میلیارد و 490 میلیون دلار رسیده بود. ترکیه در این سال 3 میلیارد و 310 میلیون دلار کالا به ایران صادر و 2 میلیارد و 180 میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند