Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اختصاص بیش از 2500 تن کالاهای اساسی در این استان طی خرداد ماه امسال خبر داد.

حمیدرضا مداح با اعلام این خبر اظهار کرد: در خرداد ماه امسال و به‌منظور تنظیم و مدیریت بازار در سطح عرضه ، دو هزار و 570 تن انواع کالاهای اساسی شامل شکر سفید، روغن و برنج توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به استان سمنان اختصاص یافته است که در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در سطح استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقلام مشمول این طرح، تصریح کرد: در این طرح ، 270 تن شکر سهم خانوار، به‌منظور مصرف مشتریان عمومی، صنوف توزیعی ، فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی‌ها ، فروشگاه‌ها و غرف میادین تره بار و یک‌هزار و 50 تن شکر سفید سهم صنوف و صنایع با نوع مصرف صنوف تولیدی ، واحدهای تولیدی و صنایع غذایی و کارخانجات قند و شکر به استان سمنان اختصاص یافته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در این طرح همچنین 500 تن روغن مایع خوراکی سهم خانوار اختصاص داده شده است که از سوی شرکت های مباشر تامین در سطح استان عرضه خواهد شد.

مداح اظهار کرد: 550 تن برنج هندی و 200 تن برنج تایلندی از دیگر کالاهای اساسی است که با قیمت مصوب در سطح بازار عرضه خواهد شد ضمن اینکه گوشت مرغ گرم نیز بر اساس نیاز مصرفی استان روزانه در سطح استان توزیع می شود.

وی افزود: شبکه توزیع اقلام مذکور با اولویت سازمان میادین میوه و تره بار ، فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی های مصرف و توزیعی و شبکه های توزیع منتخب صنفی خواهد بود و گشت های مشترک بازرسی در خصوص نظارت لازم برای عرضه اقلام در شبکه و رعایت قیمتهای مصوب با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، انجمن حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و بازرسی صنوف انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کالای اساسی صنعت معدن و تجارت سمنان کالاهای اساسی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد

به گزارش خبرآنلاین ،روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابراین گزارش،در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902747

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان