Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محسن اسدی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: سه اصل مهم در انتخابات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که این سه اصل شامل مردمی بودن، متدین بودن و داشتن قدرت دفاع از حقوق مردم است.

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان با اشاره به مسؤولیت مهم همه مردم در ۲۸ خرداد بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح باید مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح انتخاب فردی است که از مردم باشد و درد مردم را درد خودش بداند، افزود: مردم باید فرد متدینی که حلال و حرام می‌داند را انتخاب کنند.

زاکانی قدرتمندی را از دیگر ملاک‌های کاندیدای اصلح عنوان کرد و گفت: فرد منتخب باید توانایی و قدرت دفاع از حقوق ملت ایران را داشته باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان با اشاره به ویژگی‌های زاکانی افزود: به عقیده بنده با توجه به سبقه‌ای که زاکانی دارد، ویژگی‌های انتخاب اصلح را دارد و به دنبال تحقق و توسعه عدالت است

وی گفت: رویکرد زاکانی این است که هر کس بگوید دولت، هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد نشانه بی‌کفایتی است و دولت من، دولت خسته نیست.

وی درباره برنامه‌های ستاد علیرضا زاکانی در زنجان نیز گفت: با توجه به اینکه زاکانی مخالف تجملات است از همین رو ستادی برای وی در نظر گرفته نشده است و دکتر زاکانی، ستاد فیزیکی ندارند و برنامه‌های تبلیغی ایشان معطوف به رسانه ملی و فضای مجازی است و رویکرد ایشان این است که مردم، برنامه‌های نامزدها را در فضای مجازی و رسانه ملی می‌بینند و بر اساس آن می‌توانند انتخاب کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان با اشاره به تشکیل ستاد زاکانی در برخی از شهرستان‌های استان بیان کرد: در ارتباط با سفر نیز فعلا برنامه‌ای به استان اعلام نشده است.

وی با اشاره به اینکه زاکانی  جزو جبهه انقلاب است، اما اینکه تا آخر بمانند یا خیر مشخص نیست، اضافه کرد:  هدف اصلی ایشان این است که کشور، نظام و سامان پیدا کند، هدف خود زاکانی، ماندن تا آخر انتخابات است اما ما نمی‌توانیم بگوییم که تا آخر خواهد ماند.

وی در ارتباط با سفر زاکانی به استان نیز گفت: اکنون هیچ برنامه‌ای اعلام نشده و اگر برنامه‌ای باشد، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

رئیس شورای 9 نفره ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان نیز ضمن تأکید بر مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات بیان کرد: متاسفانه برخی‌ها دورغ‌هایی که در مناظره اول گفته شد را تایید می‌کنند، یعنی وقتی نامزدی، دروغی می‌گوید که بلافاصله تکذیب می‌شود دیگر نیازی به انتخاب وی نیست.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه دکتر زاکانی علاقه خاصی به رهبری دارند و همواره از جمله «رهبر عزیزتر از جانم» استفاده می‌کند، بیان کرد: صحبت‌های کاندیداها در مناظرات مشخص می‌کند که چه کسی طرفدار نظام است.

وی با اشاره به اینکه  ۳۲ سال است که یک جریان، کشور را اداره کرده و متاسفانه امروز شرایط کشور به شرایط تورم، گرانی و بدبختی رسیده است، گفت: ما به کسی رای می‌دهیم که حامی ولی فقیه بوده و درد مردم را درد خودش بداند نه اینکه اختلاس کرده است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان انتخابات نشست خبری محسن اسدی تجملات فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است