Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: 226 هزار دیستگاه خودرو در پارکینگ‌ها توقیف شده که متوسط عمر توفیقی آن‌ها دو و نیم سال است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سید کمال هادیانفر در نشست خبری درباره اجرای طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توفیقی (خودرو‌ها) افزود: از فردا این طرح اجرایی خواهد شد و از فردا طرح ویژه آزادسازی و ترخیص خودرو‌های رسوبی پارکنیگ‌های سراسر کشور را که هزار و 213 پارکینگ است، اجرایی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هم اکنون 226 هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌های توزیع شده و میانگین زمان توقیف خودرو‌ها در این پارکینگ‌ها دو و نیم سال است.
سردار هادیان فر این طرح از فردا اجرایی خواهد شد و به مناسبت یوم الله خرداد به مدت دو ماه این طرح اجرایی خواهد شد. یکهزار و 200 دفتر پلیس بعلاوه 10 اجرای این طرح را برعهده دارند و خودرو‌های توقیفی قبل از سال 99 می‌تواند از این طرح ویژه بهره‌مند شود و مشمول این ترخیص خواهد شد.
وی ادامه داد: 60 درصد خودرو‌های توقیفی مربوط به تخلف‌های راهوری تصادفات است و 40 درصد مربوط به حوزه انتظامی اعم از پلیس آگاهی، مواد مخدر و ... است که دستور قضایی دارد و عمده کسانی که در حوزه قضایی خودروی آن‌ها توقیف شده است برای ترخیص حتما نیاز به دستور قضایی دارند.
فرمانده راهور ناجا گفت: همچنین برای ترخیص خودرو‌ها داشتن معاینه فنی الزامی نیست و خودرو‌ها بعد از ترخیص می‌تواند برای دریافت معاینه فنی مراجعه کند.
وی افزود: همچنین خودرو‌هایی که سن فرسودگی آن‌ها زیر 20 سال در خودرو‌های شخصی و زیر 15 سال در خودرو‌های عمومی است، مشمول این طرح نمی‌شود و در بحث ترخیص موتورسیکلت‌ها نیز هنوز طرح ترخیص موتورسیکلت‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خودرو توفیقی خواهد شد خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

دیگر خبرها

  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی