Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بخشی از هدف مشارکت نیروی هوایی ارتش این رژیم در رزمایشی با کشورهای ایتالیا، انگلیس و آمریکا، آماده سازی برای رویارویی با ایران است.

به گزارش روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، ارتش اسرائیل روز یکشنبه اعلام کرد که شش جنگنده F-۳۵ اسرائیل هفته گذشته برای مشارکت در یک رزمایش هوایی مشترک دو هفته‌ای با ایتالیا، آمریکا و انگلیس در خاک ایتالیا فرود آمده اند که این بزرگ ترین و به لحاظ صحنه رزمایش، دورترین رزمایشی خواهد بود که نیروی هوایی ارتش اسرائیل تا به امروز در آن شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه هدف آشکار این رزمایش بهبود توان کلی [عملیاتی] جنگنده F-۳۵ است که در اواخر ۲۰۱۶ به ارتش رژیم صهیونیستی وارد شد، یک افسر ارشد نیروی هوایی این رژیم تایید کرده است که بخشی از این رزمایش به نام فالکون استرایک ۲۰۲۱، به منظور آماده سازی خلبان های اسرائیلی برای استفاده از این هواپیمای جنگنده در برابر نیروهای ایرانی است.
این مقام صهیونیست به شرط فاش نشدن نامش به خبرنگاران گفت که  «روی ایران متمرکزیم».
این رزمایش از ۶ ژوئن تا ۱۷ ژوئن برگزار خواهد شد اما مرحله مقدماتی آن دوشنبه آغاز می شود. با وجود این که جنگنده های F-۳۵ رژیم صهیونیستی در گذشته هم در رزمایش های بین المللی شرکت کرده اند، این اولین رزمایشی خواهد بود که این هواپیمای جت در کنار هواپیماهای F-۳۵ از سه کشور مختلف پرواز خواهد کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در تداوم سیاه‌نمایی‌های غرب علیه نقش ایران در منطقه غرب آسیا، عنوان کرد که تهران در پی عملیات نظامی علیه (رژیم) اسرائیل جسورتر شده است.

به گزارش مشرق، هربرت ریموند مک‌مستر که در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ این سمت را در دولت دونالد ترامپ برعهده داشت، مدعی شد که خطر تشدید تنش‌ها میان ایران و رژیم صهیونیستی از بین نرفته است.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبری اسکای ادعا کرد: «ایران راهبردی را در پیش گرفته که امیدوار است ما وانمود کنیم نمی‌دانیم دلیل این همه خشونت چیست؛ این کشور به شیوه‌ای وحشتناک و بدبینانه، مایل است در صورت لزوم، تمام عمر اعراب را صرف تحقق اهداف خود در بیرون راندن ایالات متحده، بریتانیا و متحدان ما از منطقه به عنوان اولین گام برای ایجاد قدرت هژمونیک در منطقه و نابودی اسرائیل کند.»

این مقام پیشین آمریکایی در تداوم حوسازی‌های رسانه‌ای علیه ایران ادامه داد: «به نظر من هرچه دیرتر اقدام کنیم، ایران به تشدید اقدامات وحشتناک خود برای تحمیل رنج انسانی به اسرائیلی‌ها ادامه خواهد داد.»

وی درباره پاسخ تنبیهی ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی هم ادعا کرد: «به نظر می‌رسد ایران جسور شده است و ما باید به ایرانی ها بگوییم که هزینه های سنگینی را به شما تحمیل خواهیم کرد.»

مک مستر ادامه داد: «البته این هزینه‌ها لزوما نظامی نیستند. به نظر من فضای زیادی برای اجرای تحریم‌هایی وجود دارد که در حال حاضر دولت تصمیم گرفته است که آن‌ها را اجرا نکند»

گفتنی است که ایران با بهره گیری از حق ذاتی دفاع از خود مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی علیه مکان دیپلماتیک ایران که در روز ۱۳ فروردین ماه (اول آوریل ۲۰۲۴) در نقض آشکار حقوق بین الملل و بند ۲ منشور ملل متحد صورت گرفت و متعاقب آن ناتوانی شورای امنیت برای اتخاد تدابیر لازم برای محکومیت و مسئولیت پذیر کردن متجاوز، مجموعه ای از حملات نظامی علیه اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی را انجام داد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که به اهداف و اصول حقوق بین الملل و منشور ملل متحد متعهد است اما در بکارگیری حق ذاتی دفاع از خود بر اساس حقوق بین الملل در هنگام ضرورت تردید نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • پس‌لرزه‌های عملیات وعده صادق؛ اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد