Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@08:09:44 GMT

یک عضو کمیته المپیک ژاپن خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۲۰۹۸

یک عضو کمیته المپیک ژاپن خودکشی کرد

یک عضو کمیته ملی المپیک ژاپن امروز خودکشی کرد.

 بر اساس گزارشات منتشر شده، یک مقام مسئول در کمیته ملی المپیک ژاپن با پرت کردن خود در مترو به زندگی‌اش پایان داد.

براساس گزارش شبکه خبری 24 نیپون و به نقل از منابع پلیس شهر توکیو، یاسوشی موریا که ریاست بخش حسابداری کمیته المپیک ژاپن را بر عهده داشت، صبح دوشنبه از مقابل قطار مترو توکیو خود را پرتاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ۵۲ ساله با توجه به کارتی که همراه داشت، شناسایی شد. وی پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شد و حدود دو ساعت بعد بر اثر شدت جراحات درگذشت. در حالی که پلیس هنوز در حال بررسی جزئیات است تصور می شود که مرگ موریا خودکشی است.فارس 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: المپیک ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج ورزشکار یونانی از المپیک به خاطر دوپینگ ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه