Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان ری از احراز صلاحیت ۳۲ درصد از داوطلبین رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری در هیات مرکزی نظارت خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ری گفت: ۳۲ درصد از داوطلبین رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری که شکایت آنها در  هیات مرکزی نظارت انتخابات کشور مورد بررسی قرار گرفت، صلاحیتشان احراز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری نهایی شده و برای شهر حسن آباد ۲۶ نامزد، شهر باقرشهر ۷۱ نامزد، شهر کهریزک ۴۸ نامزد، شهر قیامدشت ۳۰ نامزد و شهر قلعه نو ۳۱ نامزد برای انتخابات ۲۸ خردادماه مشخص شده و اسامی آنها از طریق آگهی اطلاع رسانی خواهد شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری ری، به گفته کجانی، با توجه به اینکه طبق قانون در محدوده شهری تهران، ری و تجریش یک شورای اسلامی تشکیل می شود، آگهی اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی مرکز شهرستان ری از طریق فرمانداری تهران اطلاع رسانی می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرماندار ری انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششم انتخابات شورای ششم انتخابات شوراهای شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امام جمعه بجستان روز یکشنبه در گردهمایی گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها در بجستان نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: همه برنامه ریزی های مسوولان و دست اندرکاران ذیربط در این زمینه باید در مرحله نخست با نگاه به توانمندی ها و پتانسیلهای مناطق روستایی باشد.

حجت الاسلام دهقانی افزود: مناطق روستایی از ظرفیتهای بسیار خوبی در زمینه های مختلف تولیدی و کشاورزی متکی بر مشارکت مردمی برخوردارند و با حمایت از این بخش می توان بستر جهش تولید را فراهم و پتانسیلهای بالقوه تولیدی روستاها را با برنامه ریزی صحیح به فعلیت تبدیل کرد.

امام جمعه بجستان گفت: شوراهای اسلامی روستاها نقش بسیار مهمی در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در این مناطق دارند و باید با تعامل با سایر دستگاههای اجرایی و مسوولان ذیربط برای عمران این مناطق و جهش تولید برنامه ریزی جامع داشته باشند.

حجت الاسلام دهقانی افزود: شوراهای اسلامی وابسته به هیچ جناح و حزبی نیستند، بلکه از توده مردم هستند و باید با همکاری سایر ادارات و سازمانها به مردم مناطق شهری و روستایی خدمت کنند.

فرماندار بجستان هم در این جلسه گفت: شوراهای اسلامی شهری و روستایی این شهرستان در ارایه خدمات به مردم پیشگام هستند و اتحاد و انسجام بین شوراها موجب خدمات اثر بخش و هدفمند به مردم و سرعت بخشی در رفع مشکلات جامعه می شود.

حسن حیدری ادامه داد: مشکلی در شهرستان نبوده که در بین اعضای شورا مطرح شود و آنان در ارایه خدمت به مردم جلوتر از سایر مسوولان شهرستان بجستان نباشند و این از نقاط قوت شوراهای اسلامی بجستان است.

نهم اردیبهشت به عنوان روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده است.

مرکز شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

 
 

دیگر خبرها

  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟