Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@09:08:47 GMT

زمان بازگشت شاگردان فکری به مسجدسلیمان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۲۲۸۰

بازیکنان نفت مسجد سلیمان تمریناتشان را در خانه ادامه خواهند داد

بازیکنان نفت مسجد سلیمان تمریناتشان را در خانه ادامه خواهند داد

به گزارش طرفداری، تمرینات نفت مسجد سلیمان در تهران پیگیری می‌شود و شاگردان محمود فکری در تعطیلی مسابقات لیگ برتر برنامه‌های تیمی را برای حفظ آمادگی دنبال می‌کنند.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان در این مدت به جای دیدار دوستانه با تیم‌های دیگر، به انجام بازی درون تیمی پرداختند و این تصمیم برای این گرفته شده که تمام نفرات تیم در شرایط مسابقه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بلبلی و فرهاد کرمانشاهی دو بازیکن مصدوم نفت مسجد سلیمان هستند که فعلا به فیزیوتراپی و تمرینات انفرادی می‌پردازند.

تمرینات شاگردان فکری تا آخر این هفته در تهران برگزار می‌شود و اعضای تیم طبق برنامه ریزی انجام شده از شنبه هفته آینده، در شهر مسجد سلیمان تمرینات را ادامه می‌دهند.

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با فراز کمالوند: محمد بنا به اندازه کل کشور مدال آورده است؛ زوج دایی و روشن مهاجمانم هستند دراگان اسکوچیچ اشتباه مارک ویلموتس را تکرار نمی کند کاورپوش ها حربه ای برای فریب بحرین یا ترکیب اصلی ایران؟ ناصر الخلیفی: ام باپه در پاری سن ژرمن می ماند؛ کدام باشگاه از نظر جاه طلبی می تواند با ما رقابت کند؟ علاقه النصر عربستان و کلاب آمریکای مکزیک به آرتورو ویدال / اف سی اینتر نیوز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعدادهای جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

کد خبر 6091993

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!