Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:56:53 GMT

همتی در برخورد با رمزارزها در استان زنجان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۲۳۲۳

همتی در برخورد با رمزارزها در استان زنجان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن کرمی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری زنجان بر لزوم مدیریت مصرف برق در استان زنجان تاکید کرد و گفت: همه باید برای کاهش مصرف برق همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: یکسری تدابیری باید مورد توجه قرار گیرد تا ادارات در ساعت پیک میزان مصرف خود را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان زنجان با بیان اینکه برق برخی ادارات در ساعات غیر پیک نیز قطع می‌شود که این موضوع تبعاتی را به دنبال دارد، گفت: تنبیهات باید به صورت صحیح اجرایی شود اما قطعی‌های مکرر موجب نارضایتی مردم می‌شود.

کرمی تاکید کرد: بسیاری از فعالیت‌های ادارات الکترونیکی، دیجیتال و به صورت سامانه‌های یارائه‌ای است و نباید با قطع برق خدمات به مردم قطع شده و مردم ناراحت شوند و در این میان قطع برق در ساعت غیر پیک توجیه منطقی ندارد.

وی با بیان اینکه نسبت به روند برخورد با ماینرها به شدت انتقاد داریم، گفت: همتی در برخورد با رمزارزها در استان زنجان وجود ندارد.

دادستان زنجان با بیان اینکه سه هزار و ۱۰۱ ماینر با ۵۷ مزرعه در استان زنجان کشف شده است، ابراز داشت: تنها ۹ پرونده با ۲۰۳ ماینر در قوه قضائیه در حال بررسی است و در این میان امکان ارائه دستور کلی به بحث ماینرها وجود ندارد اما در صورت ارائه گزارش دستور قضایی در این زمینه صادر می‌شود و قاضی ویژه در خصوص ماینرها در استان تشکیل شده است.

کرمی با بیان اینکه قاضی ویژه برای ماینرها در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با افراد و مجموعه‌هایی که نسبت به تولید ماینر اقدام می‌کنند، برخوردهای قانونی و اشد مجازات در نظر گرفته شود.

وی به الکترونیکی بودن رای‌گیری‌ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: نباید با قطعی برق مواجه شویم و در صورت قطعی باید پیش‌بینی‌های لازم برای برق اضطراری اندیشیده شود.

کد خبر 5229263

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن کرمی دستگاه ماینر دادستانی زنجان انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره آمار کرونا بوشهر کرمانشاه قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها اردبیل ایلام مشارکت مردم در انتخابات استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

وی در این باره نوشت: رئیس جمهور: «در سال گذشته ۳ مؤسسه بانکی متخلف را منحل کردیم. امسال هم بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل میشوند».

از ۳ مؤسسه بانکی مورد اشاره ایشان، «توسعه» و «کاسپین» از قبل عملاً منحل شده بودند و فعالیت خاصی نداشتند. موسسه اعتباری «نور» هم تعهداتش نسبت به سپرده گذاران به بانک ملی ایران منتقل و مشکلاتش همچنان باقی است.

خوب بود که جناب آقای رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی