Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها گفت: رسیدگی به اعتراضات کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نسبت به نحوه بررسی صلاحیت آن‌ها به اتمام رسیده و بیستم خرداد نخستین روز تبلیغات خواهد بود. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خانه ملت، سید «حمیدرضا کاظمی» با بیان اینکه مرحله نهایی رسیدگی به اعتراضات بررسی صلاحیت‌های کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در پانزدهم خرداد به پایان رسید، گفت: نتایج نهایی به وزارت کشور ابلاغ و از طریق این وزارتخانه به فرمانداری‌های سراسر کشور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر فرمانداری‌ها در حال ابلاغ نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها به کاندیدا‌ها هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه بیستم خرداد اولین روز تبلیغات کاندیدا‌های تأیید صلاحیت شده تعیین شده است، عنوان کرد: شرایط تبلیغات با توجه به میزان شیوع کرونا در شهر‌های مختلف، متفاوت است لذا این شرایط از طریق فرمانداری‌ها به کاندیدا‌ها اعلام می‌شود.   رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها در پایان با بیان اینکه طی یکی از مراحل، تعداد داوطلبان ۲۱ شهر و روستا نتوانستند به حد نصاب برسند، خاطرنشان کرد: در آخرین بررسی این تعداد به ۸ شهر و روستا رسید و هم اکنون در حال بررسی آخرین مرحله هستیم تا ببینیم چه تعداد از این شهر‌ها به حد نصاب نرسیده اند که بعد از دریافت اطلاعات دقیق، برای این شهر و روستا‌ها تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برنامه‌های امروز نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400 انتخابات شورا ها بررسی صلاحیت شهر و روستا کاندیدا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها