Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جبهه اصلاحات در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امکان دارد جبهه اصلاحات از همتی حمایت کند گفت:اگر احساس کنیم فضای کلی جامعه به همتی اقبال دارد یا در صورت حمایت اصلاح طلبان از او انتخابات پرشور تر می شود این کار را می کنیم.

زهرا شجاعی  ریاست مرکز امور مشارکت زنان در دولت اصلاحات در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ارزیابی فضای کلی مناظره شنبه شب گفت:به طور کلی  مناظرات شرط لازم  اما کافی نیست،متاسفانه مردم فقط بداخلاقی ها را می شنوند و مناظرات به این سبک بر سطح اخلاقی_انسانی جامعه اثر منفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی ادامه داد:آغاز کننده حمله در مناظرات محسن رضایی بود؛شاید اگر او اینچنین شروع نمی کرد مناظرات به سمت بد اخلاقی نمی رفت.اساسا در تعریف جمهوریت و اسلامیت نظام نمی توان از مناظرات به عنوان کاتالیزور استفاده کرد. معمولا یک سیاستمدار کارکشته پیش بینی های حساس را جلوتر انجام نمی دهد؛از این رو نمی توانم بگویم فضا به سمت مهر علیزاده پیش رفته یا همتی

شجاعی با تاکید بر اینکه  بعید است مهر علیزاده و همتی بتوانند مشارکت را به ۶۰ یا ۷۰ درصد برسانندگفت:طبق نظر سنجی ها رییسی اول و همتی به رتبه ۲ ارتقا پیدا کرده است.

رییس مرکز امور مشارکت زنان در دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امکان دارد جبهه اصلاحات از همتی حمایت کند گفت:اگر احساس کنیم فضای کلی جامعه به همتی اقبال دارد یا در صورت حمایت اصلاح طلبان از او انتخابات پرشور تر می شود این کار را می کنیم.


شجاعی در خصوص علل رد صلاحیتش گفت:اگر شورای نگهبان اعلام می کرد به دلیل زن بودن رد صلاحیت شدم؛شاید دعوایمان می شد.از دستاوردهای این دوره شورا این بود که آقایان طحان نظیف و کدخدایی صراحتا اعلام کردند هیچ خانمی را به دلیل جنسیت رد صلاحیت نکردیم.


وی در پایان خاطر نشان کرد:در خصوص رد صلاحیت تماسی با ما از سوی شورای نگهبان گرفته نشدچون شورا معتقد است،بحث عدم احراز صلاحیت است و در این خصوص ما موظوف نیستیم به کسی توضیح دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زهرا شجاعی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری جبهه اصلاحات رد صلاحیت فضای کلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف