Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@21:59:13 GMT

نیروی هوایی در خط اول مقابله با دشمن 

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۲۷۶۴

نیروی هوایی در خط اول مقابله با دشمن 

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی  با حضور در پایگاه هوایی وحدتی دزفول گفت: نیروی هوایی همواره در خط اول مقابله با دشمن بوده و دنیا به قدرت خلبانان این پایگاه باور دارد. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام روابط عمومی نهاجا، سید احمد آوایی به همراه حجت الاسلام والمسلمین قاضی امام جمعه، فرماندار و شهردار دزفول با حضور در پایگاه هوایی وحدتی و دیدار با امیر سرتیپ دوم خلبان بهمن بهمرد فرمانده پایگاه، خبر شهادت ۲ خلبان رشید و دلاور این پایگاه را تلخ و دردآور دانست و گفت: همه مردم و مسوولان شهرستان دزفول داغدار شهادت ۲ خلبان شجاع این پایگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز به همراه مسوولان شهرستان دزفول در پایگاه حضور پیدا کردیم که اعلام کنیم همچون همیشه در کنار فرماندهی و نیرو‌های همیشه در صحنه پایگاه چهارم شکاری دزفول هستیم و از هیچ تلاشی برای کمک به این مجموعه با قدرت نظامی دریغ نمی‌کنیم.  
بنا براینگزارش، مسوولان شهرستان دزفول در این دیدار یاد و خاطره ۲ خلبان شهید پایگاه چهارم شکاری دزفول که اخیرا به فیض شهادت نائل شدند را گرامی داشتند.
گفتنی است، پایگاه چهارم شکاری دزفول به عنوان پایگاه مقدم هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس مقاومت جانانه‌ای داشته و خلبانان دلیر این پایگاه نیز رشادت غیرقابل توصیفی در دفاع از حریم هوایی و زمینی میهن اسلامی از خود نشان دادند.
این پایگاه که در هشت سال دفاع مقدس به عنوان پایگاه مقاومت شناخته شد در دوران دفاع مقدس ۵۰ خلبان شهید تقدیم دفاع از اسلام و میهن کرد.   بیشتربخوانید: سفیر سوریه در ایران: پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت فلسطین حاصل مجاهدت شهید سلیمانی است

انتهای خبر/

برچسب ها: سید احمد آوایی ارتش مجلس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید احمد آوایی ارتش مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ببینید | ویدیویی از بمباران چاسیو یار توسط نیروی هوایی روسیه
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد