Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@15:16:31 GMT

پیکر شهید گمنام در حوزه علمیه مشکات آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۳۰۳۲

پیکر شهید گمنام در حوزه علمیه مشکات آرام گرفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم پیکر مطهر شهید از امامزاده علی اکبر (ع) تا محل تدفین در حوزه علمیه مشکات با حضور مسئولین حاضر، علما و جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و شهروندان شهید پرور منطقه ۱۹ تشییع شد. آیت الله محمود محمدی عراقی مدیر حوزه علمیه مشکات با بیان اینکه شهید گمنام تدفین شده ۱۸ ساله و از شهدای عملیات بزرگ بدر در دوران دفاع مقدس است، بر دفاع از خون شهدا و ادامه راه آنان تأکید کرد و گفت: «شهیدان برای برقراری عدالت، از جان خود گذشتند و در این راه با امام (ره) و اسلام عهد بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

در حاشیه این مراسم علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ هم با اشاره به اهمیت و اولویت بزرگداشت یاد شهدا و اقدامات اجرایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: «در همین راستا ضمن تکریم خانواده معظم شهدا به عنوان برنامه اولویت دار در طول سال، فعالیت های مختلفی نیز در قالب برگزاری یادواره شهدای منطقه، احداث یادمان شهدای گمنام در بوستان های شقایق و ۲۲ بهمن، اجرای دیوارنگاره شهید زبرجدی اولین شهید مدافع حرم منطقه، نصب تابلوی تمثال شهدا ،  نامگذاری معابر به نام شهدا و ... اجرا شده است.»

به گفته او، شهرداری این منطقه با مشارکت در احداث یادمان این شهید گمنام، اقدامات عمرانی مربوط به محوطه سازی، اجرای سنگفرش، اجرای جدول و ایجاد مسیر به محل یادمان را انجام داده ضمن اینکه فعالیت هایی هم درخصوص تأمین روشنایی مقبره، بازپیرایی فضای سبز محوطه حوزه، نظافت محوطه پیرامونی و اکران بنرهای هدایت مسیر و اطلاع رسانی درخصوص برگزاری مراسم تشییع صورت گرفته است.

کد خبر 605977 برچسب‌ها شهرداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر صدها فلسطینی در گورهای دسته‌جمعی، فرانسه را نگران کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در حالی که هر روز بُعد تازه ای از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه فاش می‌شود کشورهای غربی نسبت به این جنایات سکوت کرده و همچنان به حمایت‌های سیاسی و تسلیحاتی خود از تل آویو ادامه می‌دهند.

در همین راستا وزارت خارجه فرانسه امروز اعلام کرده است که انتشار اخباری در خصوص کشف ۲۰۰ جسد در گورهای دسته جمعی نزدیک بیمارستان‌های ناصر و شفا در نوار غزه پاریس را نگران کرده است.

این وزارت خانه اعلام کرد: ما خواهان اجرای تحقیقات مستقل در خصوص جزئیات کشف گورهای دسته جمعی در غزه هستیم.

چند روز قبل منابع فلسطینی از خارج کردن پیکر ۳۵ شهید دیگر از یک گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، با کشف پیکر این ۳۵ شهید شمار پیکرهای کشف شده از گور دسته جمعی محوطه بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر افزایش یافت.

نیروهای امدادگر فلسطینی پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر شناسایی کردند.

سلامه معروف مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه از احتمال وجود ۷۰۰ شهید در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر خبر داده بود.

کد خبر 6088745

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • کشف پیکر صدها فلسطینی در گورهای دسته‌جمعی، فرانسه را نگران کرد!