Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – معادلات مدیریتی در استقلال به هیچ وجه آن طور که مددی پیش بینی کرده بود، جلو نرفت. حرف های فرهاد مجیدی را یک بار دیگر از بالا تا پایین بخوانید تا متوجه شوید که اوضاع استقلال تعریفی ندارد و حداقل این که شرایط مالی باشگاه بحرانی است.

مددی از اول هم مورد وثوق هیئت مدیره استقلال نبود و حداقل اینکه یکی دو عضوهیئت مدیره درست یا غلط با او زاویه داشتند اما بیانیه تند اعضای هیئت‌مدیره که هفته گذشته منتشر شد، نشان داد آتش زیر خاکستر در استقلال گر گرفته و دیگر کاری از دست کسی ساخته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور حتم وزیر ورزش هم اگر در ماه های پایانی حضور خود بر مسند وزارت نبود، جلسه آشتی‌کنان تشکیل نمی داد با این حال همه می دانند که اختلافات جدی تر از این حرفاست که با یکی دو جلسه و با پادرمیانی وزیر ورزش حل شود.

نکته اینجاست که خود وزیر هم کمافی سابق مورد انتقاد بخش زیادی از هواداران استقلال قرار دارد. آنچه در روزهای گذشته شاهد بودیم این بود که عده ای در فضای مجازی مدام مشغول منتشر کردن خبر برکناری احمد مددی هستند و هر روز این خبر را با آب و تاب منتشر می کنند. پیدا کردن اینکه چه کسانی چنین اخباری را از طریق فضای مجازی به خرد هواداران استقلال می دهند،کار سختی نیست.

آنچه مسلم است مددی حتی اگر بخواهد در دولت جدید هم بماند و به عنوان مدیرعامل در استقلال کار کند، روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت. روزهایی به مراتب سخت‌تر از دورانی که رئیس اویعنی احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه بود و مددی نقش معاون را ایفا می‌کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال احمد مددی احمد مددی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه رسمی استقلال نوشت: هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اقایان مهدی افضلی رئیس ،فرشید سمیعی نایب رئیس و مهدی حیدرزاده عضو هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند.

در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیئت مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردید.

باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریت‌شان نهایت تشکر را دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره