Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه با جمعی از فرماندهان و معاونان این نیرو از جزایر تنب بزرگ و بوموسی در خلیج‌فارس، بازدید و ضمن بررسی آخرین وضعیت آمادگی‌های رزمی رزمندگان مستقر در این جزایر و گفتگوی میدانی با آنان، بر حفظ آمادگی‌ها، افزایش توان رزم، هوشیاری و اشراف هوشمند اطلاعاتی بر حوزه جغرافیایی و محیط پیرامونی منطقه مأموریتی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار تنگسیری در این بازدید از بخش‌های عملیاتی شناوری، تفنگداری، جنگال، فاوا، مهندسی، مرکز فرماندهی و کنترل و سایر بخش‌های مربوطه در جزایر، بازدید میدانی به عمل آورد و پس از بررسی آخرین وضعیت آمادگی‌ها و توان رزم، جدیدترین تاکتیک‌های موثر عملیاتی را ابلاغ کرد.

وی هدف از بازدیدهای عملیاتی مستمر را تقویت روحیه معنوی و جهادی رزمندگان و اطمینان بخشی کامل از وضعیت مطلوب آمادگی‌ها و ارتقای توان رزم بیان کرد.

دریادار تنگسیری در این بازدید همگان را به انجام صحیح تکلیف مقدس جهاد فی سبیل الله سفارش کرد وبه رزمندگان نیروی دریایی سپاه متذکر شد: ما باید شاکر خداوند سبحان باشیم در عصری به سر می‌بریم که از نعمت عظمای ولایت بهرمند هستیم و امروز زیر علم و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری نائب امام زمان (عج)، حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در کسوت پاسداری از مرزهای آبی این جمهوری اسلامی که بقول سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز، حرم الهی است، داریم دفاع می‌کنیم، پس باید با نیت خالصانه و مجاهدانه همانند شهدای والامقام در این جهت جهاد و تلاش کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه تاکید کرد: رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه هوشیارانه همه تحرکات دشمن را رصد می‌کنند و آمادگی کامل برای حفظ و صیانت ازمنافع نظام اسلامی در خلیج فارس و دریاهای دور دست را دارند.

27217

کد خبر 1522897

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سردار تنگسیری نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه نیروی دریایی سپاه آمادگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم تکریم، تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد چابهار که با حضور فرماندهان و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کنارک و مسئولان این شهر برگزار شد، گفت: مردم منطقه چابهار و به‌ویژه کنارک از شریف ترین، مهربان‌ترین و وفادارترین مردمان این کشور در استان سیستان و بلوچستان هستند که ثابت کردند در شرایط تحریم استکبار جهانی پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما به وجود این مردمان افتخار می‌کنیم.

امیرسرتیپ خلبان واحدی در ادامه با بیان اینکه جا به جایی فرماندهان و کارکنان در پایگاه‌ها و یگان‌های نظامی باعث پویایی در آن مجموعه‌ها می‌شود، اظهار کرد: پایگاه شکاری شهید دلحامد چابهار به لحاظ اهمیت و حساسیت یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است و به مدد الهی حضور فرماندهانی لایق، نخبه، کارآمد، توانمند، انقلابی و مسئولیت پذیر در یگان‌های این نیروی الهی باعث پیشرفت نهاجا شده است.

در این مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان عبدالله ابکی به سمت فرماندهی جدید پایگاه شهیدان دلحامد منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیرسرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی تجلیل و قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد