Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مرکزی در حالی نرخ رشد اقتصادی با نفت در ۳ ماهه سوم ۹۹ را ۳.۹ درصد اعلام کرد که نرخ رشد بدون نفت به ۲.۹ درصد رسیده است.

به گزارش قدس بر این اساس، تولید ناخالص داخلی به قیمت پایه در سه ماهه سوم سال ۹۹ به ۹۲۸ هزار میلیارد تومان رسیده؛ ضمن اینکه نرخ تشکیل سرمایه ثالبت ناخالص نیز به ۲۴۷ هزار میلیارد تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال، هزینه های مصرفی بخش خصوصی ۴۶۱ هزار میلیارد تومان و هزینه های مصرفی بخش دولتی ۹۱ هزار میلیارد تومان بوده است.

نرخ رشد نقدینگی در آذر ۹۹ نسبت به پایان سال ۹۸ معادل ۲۶.۶ درصد، نرخ پول ۴۴.۴ درصد، شبه پول ۲۲.۹ درصد و سپرده های بخش غیردولتی ۲۷.۳ درصد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رشد اقتصادی بانک مرکزی رشد اقتصادی 3 ماهه سوم 99 هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند

روح اله صلبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وجود ۷۴ هزار پروانه کسب و کار در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون از این تعداد ۸ درصد آن برای گرفتن شناسه یکتا اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه تا ۲۵ اردیبهشت امسال همه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شود، افزود: از این تاریخ به بعد تسهیلات بانکی و تخفیفات مالیاتی تنها شامل اصنافی که دارای شناسه یکتا باشند می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: اصناف گلستان در طول شبانه روز می‌توانند به درگاه مجوز ملی مراجعه کنند و نسبت به تمدید واحد صدور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که در گذشته هم اعلام شد قرار نیست فعالان اقتصادی برای تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند و توصیه می‌شود تا زمان باقی است به سامانه مراجعه کنند و به صورت رایگان کار را انجام دهند.

کد خبر 6091931

دیگر خبرها

  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان