Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@06:38:19 GMT

تعطیلات پر و پیمان پیکان با بازی برابر مدعیان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۳۲۳۸

تعطیلات پر و پیمان پیکان با بازی برابر مدعیان

تیم پیکان تهران طی روزهای آینده 3 بازی تدارکاتی خوب را در دستور کار خود خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کادرفنی تیم پیکان برای آماده سازی این تیم در تعطیلات لیگ برتر برنامه های ویژه‌ و متنوعی را در دستور کار بازیکنان قرار داده است. بعد از آنکه هفته گذشته شاگردان مهدی تارتار یک دیدار تدارکاتی را با گل‌گهر سیرجان انجام دادند و با نتیجه 3 برصفر برنده شدند، حالا 3 بازی تدارکاتی دیگر برای این تیم در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیکان روز پنجشنبه 20 خرداد ماه با استقلال تهران یک مسابقه دوستانه انجام می‌دهد؛ همچنین شاگردان تارتار 23 خرداد با تراکتور تبریز مصاف می‌دهند و روز 24 خرداد به دیدار پرسپولیس تهران می‌روند.


انجام 3 بازی دوستانه با تیم های نامدار و مدعی لیگ برتر بی تردید یک فرصت مناسب برای پیکانی‌ها است تا بتوانند در روزهای تعطیلی مسابقات خود را در شرایط مسابقه حفظ کنند.


مهدی تارتار سرمربی موفق و باتجربه خودروسازان که همواره به بازی های تدارکاتی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد اینبار نیز در تعطیلات لیگ برتر تلاش زیادی انجام داد تا تیمش با تیم های بزرگ بازی دوستانه داشته باشد و شاگردانش محک جدی‌ بخورند.

مهدی تارتار پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اردوی تیم ملی مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم