Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز با بیان اینکه ۳۶۵ میلیارد ریال برای تملک و اجرای پارک ترافیک این شهر هزینه شده است، گفت: این پارک تیر ماه امسال بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال برای تملک و ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای پارک ترافیک هزینه شده است و این پارک نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ شهروندی ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای این پارک همچنین در حوزه توسعه فضای سبز تبریز و ارائه آموزش‌های شهروندی است نقش مهمی ایفا می‌کند، اظهار کرد: این پارک محلی برای آموزش مباحث و قوانین ترافیکی شهر، احترام به حقوق شهروندی و عابرین پیاده و ارائه آموزش‌های مرتبط در این زمینه به شهروندان است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه موضوعات مربوط به حقوق شهروندی و فرهنگ ترافیک باید از سنین کودکی آموزش داده شود، گفت: با هماهنگی پلیس راهور، مدارس و مهدهای کودک تبریز، تلاش می‌شود در این پارک آموزش‌های مربوطه به کودکان ارائه شود.

شهین باهر ادامه داد: لازمه توسعه فرهنگی در یک شهر، توسعه زیرساخت‌های آن است که شهروندان در سنین مختلف با بهره‌گیری از آن زیرساخت‌ها با مفاهیم فرهنگ، حقوق و تکالیف شهروندی آشنا شوند و پارک ترافیک نیز در همین راستا احداث شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 499019

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار تبريز شهر شهرداري تبريز کلانشهر پارک تملک اراضی مدیریت شهری پروژه هاي عمراني ایرج شهین باهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پارک ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه‌راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته بیشتر اقدامات که از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان تعریف شده بود، توسط شهرداری انجام شد؛ در این راستا ۹۵ درصد از بودجه مصوب منجر به اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری در منطقه ۵ شهرداری شده است.

وی افزود: بودجه سال جاری ۱,۸۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته و در این راستا اقداماتی در حوزه طراحی در دستور کار شهرداری گرفته شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر شهر اصفهان در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار قرار دارد.

کارگر اظهار کرد: در این زمینه همچنین پروژه رفع گلوگاه‌ها، آزادسازی‌ها و اقدامات مربوطه انجام خواهد شد.

کد خبر 748495

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد