Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسلم الماسی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت : دستگاه قضایی برای سلامت انتخابات و پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی با تمام توان تلاش می‌کند.

او گفت : با توجه به واقع شدن در شرایط کرونایی، فعالیت‌های مغایر با شیوه‌نامه بهداشتی، علاوه بر تخلف انتخاباتی به عنوان جرم در تشدید شیوع ویروس کرونا نیز تلقی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر افزود: برای کاهش جرایم انتخاباتی و رسیدگی به این جرایم در خارج از نوبت، شعبه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

الماسی ادامه داد: باید اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و مهیا کردن بستری عادلانه و مساوی برای همه نامزد‌های انتخاباتی فراهم شود و نباید اجازه داده شود تا کسانی با استفاده از موقعیت و جایگاه خاص و با استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی و عمومی به نفع یا علیه فرد یا گروه خاصی استفاده کنند.

او ادامه داد: برگزاری انتخابات از نشانه‌های اقتدار نظام است و دشمن می‌خواهد با کمرنگ کردن آن، مردم در پای صندوق‌های رای کمتر حضور پیدا کنند، اما رسالت همه ما فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری مردم است.

پیشرفت نظام در گرو شرکت در انتخابات است

امام جمعه روانسر گفت: برای پیشرفت نظام، عزت و اقتدار کشور و اعتلای وحدت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مشارکت کنیم.

ماموستا مُلا سید «محمد محمدی» افزود: انتخابات پیش رو نسبت به انتخابات‌های گذشته متفاوت‌تر، حساس‌تر و مهمتر است.

او افزود: دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان بیشتر از گذشته شده و برای شرکت نکردن مردم در انتخابات سال‌جاری برنامه‌های بیشتری پیش‌بینی کرده‌اند.

امام جمعه روانسر ادامه داد: دشمنان به دلیل آنکه در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام مانده‌اند، بیشتر دچار هراس شده‌اند و با القای یاس و ناامیدی به دنبال تحریم انتخابات هستند.

ماموستا محمدی گفت: حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب خواهد شد باری دیگر و همچون گذشته توطئه‌های آن‌ها خنثی شود.

او گفت: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای نشانه وفاداری به ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب است.

این روحانی اهل سنت افزود: عشیره‌گرایی و انتخاب‌های قومی و قبیله‌ای؛ آفت انتخابات شورا‌ها است که امیدواریم مردم با حساسیت و دقت نظر بیشتری افراد اصلح را انتخاب کنند.

مردم رکن اصلی جمهوریت و دموکراسی

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مردم به عنوان رکن اصلی جمهوریت و دموکراسی کشورمان، تعیین کننده عظمت و شکوه انتخابات هستند از این رو باید با مشارکت حداکثری خود به این رویداد مهم سیاسی رونق بیشتری بدهند.

نورالدین فرزادی‌پور افزود: باتوجه به شرایط کنونی و حساسیتی که در داخل و به خصوص خارج کشورمان نسبت به انتخابات ۲۸ خرداد امسال وجود دارد وظیفه همه قشر‌های مختلف مردم حضور پرشور و با قدرت در پای صندوق‌های رای است.

او افزود: ۱۱۱شعبه اخذ رای شهری و روستایی در شهرستان سرپل ذهاب برای جمع آوری آرای مردم اختصاص یافته و همه مقدمه‌های لازم از مدت‌ها قبل برای برگزاری انتخاباتی سالم، بانشاط و پرشور فراهم شده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: از مجموع شعب اخذ رای، ۳۹ شعبه شهری و ۷۲ شعبه روستایی است که ۴۰ شعبه ثابت و ۷۱ شعبه نیز به صورت سیار کار رای‌گیری از واجدین شرکت در انتخابات را انجام می‌دهند.

او گفت: در مجموع یک هزار و ۸۹۰ نفر در این شهرستان متشکل از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و امنیتی کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند و ملاک ما در اجرای انتخابات قانون است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تبلیغات رسمی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده است در بازه زمانی تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود