Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@17:45:44 GMT

«بَليط» به پايان تصويربرداري رسيد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۳۴۳۴

خبرگزاری آریا- تصویربرداری فیلم سینمایی «بَلیط» (بلوط) پس از 33 جلسه به پایان رسید.
به گزارش آریا، با پایان تصویربرداری فیلم سینمایی «بَلیط» (بلوط) در ژانر کودک و نوجوان به نویسندگی و کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه‌کنندگی علیرضا سجادپور، تدوین آن به تازگی توسط موحد شادرو آغاز شده است. ضمن اینکه امیرحسین صادقی صداگذاری پروژه را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیررضا فرامرزی، سوگل طهماسبی، داراب آقاسی زاده، کبری گودرزی، محمودمقامی، حبیب تاجمیری، رویا لطف الله، فرزادسلطانی، اشرف شاه حسینی، اکبر جعفری شهنی، زهرابوکان، کوثرمحبی، غلام سیاه پور، امیرمحمد هاشمی، حدیث مرتضایی راد، علی بابا احمدی، سعید محمودی، المیرا موری، یوسف نقدیپور، باقر قاسمی، فروزان رحیمی، گلی اسدی، اسحاق رحیمی، حمیدرضا تربتیان، حمیداسلامی، (باحضور) رضا موری و (باهنرمندی) علیرضا اسیوند و جمعی از بازیگران محلی و هنرمندان شهرستان‌های اندیکا، مسجدسلیمان و شوشتر در این فیلم بازی کرده‌اند.
تصویربرداری در شهرستان‌های اندیکا، مسجدسلیمان، شوشتر، ایذه و اصفهان انجام شده است.
درخلاصه داستان فیلم آمده است: «بلیطی، کودک خردسال که از قضا یتیم نیز هست و با پدربزرگ خود زندگی می‌کند، مشتاق دیدار مادر است و اهالی محله زندگی مادر را از او مخفی نگه داشته‌اند. صبر بلیطی لبریز شده و در نهایت شماره تلفنی از مادر خود می‌یابد، اما…».
دیگر عوامل اصلی فیلم عبارتند از بازنویسی فیلمنامه: فریدون فرهودی، مجری طرح و سرمایه گذار: مرتضی رحیمی (موسسه تاراز فیلم)، جانشین تهیه کننده: سید مهدی سجادپور، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: رضا موری، منشی صحنه: مائده رفیعی، دستیاران کارگردان: اشکان فرامرزی، اکبر جعفری شهنی، عکاس: زهرا مشکانی، مدیر فیلمبرداری: عارف نامور، مدیرصدابرداری: حمیدرضا اسلامی، صدابردار: میثم سالاروند و سعید بهرامی مدیرتولید: جوادیوسفی، جانشین تولید: کبری گودرزی، دستیار تولید و مسئول آکسسوار: نادعلی رحیمی، طراح گریم: محمدرضا گل افشار، طراح صحنه و لباس: اشرف شاه حسینی، مدیر تدارکات: حمیدرضا تربتیان، امور مالی: مریم یعقوبی تاجانی، روابط عمومی: رضا طاهری، مشاور رسانه‌ای و هنری: هادی اعتمادی مجد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟

ایران و روسیه با همکاری یکدیگر در جستجوی روش‌های جدید برای تسویه حساب‌های تجاری هستند.

به گزارش ایسنا، یکی از راهکارهای پیشنهادی، استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دارایی‌های مالی دیجیتال است که محسن رحیمی، وابسته بازرگانی سفارت ایران در مصاحبه با رسانه‌های روسی به آن اشاره کرد.

رحیمی تاکید کرد: استفاده از روبل‌ دیجیتال و ریال‌ دیجیتال می‌تواند فرآیندهای تجاری بین دو کشور را ساده‌تر و به کاهش تاثیر تحریم‌های موجود کمک کند.

او در اواخر ماه آوریل از برنامه‌های ایران برای راه‌اندازی پروژه آزمایشی با هدف پذیرش کارت‌های پرداخت میر روسی خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد