Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی انگلیس معتقد است سه شیرها نسبت به جام جهانی 2018 ترکیب به مراتب قدرتمندتری دارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاردین، مسابقات یورو 2020 از چند روز آینده شروع می شود و تیم ملی انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی این تورنمنت است. تیم ملی انگلیس در مسابقات جام جهانی 2018 تا نیمه نهایی پیش آمد و به دست کرواسی حذف شد و حال هری کین، مهاجم سه شیرها معتقد است که تیم ملی فعلی بسیار بهتر از تیمی است که سه سال پیش در جام جهانی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کین معتقد است گرت ساوتگیت به عنوان مربی تجربه و قدرت بیشتری پیدا کرده است ولی در عین حال به هم تیمی هایش هشدار می دهد که مغرور نشود. او در این باره گفت:

احتمالا در حال حاضر جایگاه بهتری داریم. وقتی به جام جهانی می رفتیم شاید به قدر کافی مطمئن نبودیم که به عنوان یک تیم در چه جایگاهی هستیم اما عملکرد خیلی خوبی داشتیم و بالاتر از انتظارها ظاهر شدیم. حس می کنم حالا تجربه بیشتری داریم. بازیکنان مان در مهم ترین بازی های باشگاه هایشان بازی کرده اند و همچنین بازیکنانی داریم که سابقه حضور در جام جهانی در کارنامه شان دیده می شود. حس می کنم جایگاه خوبی داریم. می دانیم هنوز باید خیلی تلاش کنیم. این طور نیست که وارد تورنمنت شده و قهرمان شویم. خیلی وقت است در رده ملی در هیچ تورنمنتی قهرمان نشده ایم به همین خاطر باید در طول مسیر روحیه و ذهنیت مناسبی داشته باشیم. مسیر پیش روی ما برای رسیدن به مراحل پایانی تورنمنت طولانی و سخت است. 

مهاجم تیم ملی می گوید دیدار اول آنها مقابل کرواسی دیداری انتقامی خواهد بود:

هنوز بابت شکست مقابل کرواسی در جام جهانی ناراحت هستیم. می خواستیم مقابل آنها پیروز شویم و به فینال جام جهانی برسیم اما همیشه آن طور نمی شود که شما می خواهید. در آن بازی اندکی کم آوردیم اما تقابل ما در یورو بازی مهمی در یک تورنمنت بزرگ است و می دانیم کرواسی نیز تیمی بزرگ است. تمرکزمان روی تیم آنهاست و تلاش خواهیم کرد خطرهای آنها را خنثی کنیم و سپس صاحب توپ شده و موقعیت بسازیم. نکته مهم این است که نگاهمان رو به جلو باشد و تلاش کنیم آنها را شکست دهیم.

تیم ملی انگلیس در هر سه بازی مرحله گروهی خود در ومبلی میزبان رقبایش خواهد بود و کین امیدوار است امتیاز میزبانی در دیدار مقابل کرواسی به سود سه شیرها باشد. او در این باره گفت:

بازی بدون هواداران تجربه عجیبی بود.خیلی خوشحالم که برای بازی های مرحله گروهی تعدادی از هواداران به استادیوم می آیند و امیدوارم محدودیت ها کمتر و کمتر شوند و بتوانیم و در طول تورنمنت بتوانیم میزبان تعداد بیشتری از هواداران باشیم.

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با فراز کمالوند: محمد بنا به اندازه کل کشور مدال آورده است؛ زوج دایی و روشن مهاجمانم هستند دراگان اسکوچیچ اشتباه مارک ویلموتس را تکرار نمی کند کاورپوش ها حربه ای برای فریب بحرین یا ترکیب اصلی ایران؟ ناصر الخلیفی: ام باپه در پاری سن ژرمن می ماند؛ کدام باشگاه از نظر جاه طلبی می تواند با ما رقابت کند؟ علاقه النصر عربستان و کلاب آمریکای مکزیک به آرتورو ویدال / اف سی اینتر نیوز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس مقابل کرواسی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با پذیرش شکست مقابل صنعت نفت آبادان تأکید کرد، آنها باید به این باخت حساب‌شده نگاه کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوب و با فشار بالایی برای ما بود. ما خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم، اما متأسفانه گل بدی خوردیم که البته گل زیبایی بود. سعی کردیم تا جایی که ممکن است، به دلیل متراکم بازی کردن صنعت نفت بتوانیم از کناره‌ها خوب استفاده کنیم. توپ را خوب به کناره‌ها می‌رساندیم، اما در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی به آن شکلی که باید و شاید خوب نبودیم.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

 

وی ادامه داد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضدحملات هم موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در مجموع از این لحاظ که باید این تجربه‌ها را داشته باشیم، بازی خوبی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطر نشان کرد: شرایط‌مان خوب است و باید حساب‌شده و فکرشده به این بازی نگاه کنیم و ببینیم در کجا مشکل داشتیم. کمبود بازیکن هم کمی دست‌مان را برای ایجاد تغییرات بسته بود. در مجموع به صنعت نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!