Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استقرار سامانه هوشمند می‌تواند منجر به اشراف دولت در نظام مالیاتی شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی عصر امروز در برنامه با نخبگان شبکه ۴ سیما در پاسخ به سوالی درباره رمز قدرتمندی ملت ایران گفت: مولفه‌های قدرت برای هر جامعه متفاوت است این مولفه برای جامعه ما عبارت است از ایمان و اعتقادات مردم، قدرتمندی در حوزه اقتصادی و جایگاه ژئوپولوتیک ایران  که همگان به‌آن واقف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تولید از جلوه ‌ای قدرت آفرینی کشور است اگر کشوری تولید نداشته باشد باید برای کشور قدرت بیافرینیم خصوصا در حوزه اقتصاد. یعنی با برنامه‌ریزی دقیق  بهره وری زمین های کشاورزی را ارتقا دهیم.

در ادامه رییسی در پاسخ به این سوال که دولت‌ها یا مجالس شورای اسلامی هر بار تشکیل ازدواج شده با افزایش مبلغ ازدواج به افکار عمومی این گونه القا کردندکه ما وظایف خود را به خوبی انجام دادیم شما چه برنامه ای در زمینه حمایت از خانواده دارید؟، گفت: من در مشهد کار مسکن سازی را شروع کردم، ۶۰۰ واحد مسکونی ۱۰ بلوک برای زوج‌های دانشجو ساختم و اعتقاد دارم باید برای مسکن مردم تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: باید مشکل مسکن و ازدواج را برای جوانان حل کنیم چرا که امکان کاهش هزینه‌های ازدواج و حل  این مشکلات در کشور وجود دارد. بخش جدی هزینه مسکن مربوط به زمین است در رابطه با اشتغال هم همین طور است، باید زمینه اشتغال را برای همگان فراهم کنیم.

 نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری درباره فرار مالیاتی گفت: استقرار سامانه هوشمند در نظام مالیاتی می‌تواند به دولت را نسبت به وضعیت دریافت مالیات اشراف دهد 

رییسی اظهار داشت: امروز کشور ما گرفتار جناح بازی و رودربایستی است کشورداری با رودربایستی امکان پذیر نیست. اداره کشور مدیریت جدی می‌خواهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه اش برای رسیدگی به وضعیت قشر مستضعف گفت: همه بخش‌ها را به کار می‌گیریم که فقر مطلق در کشور نداشته باشیم ارتباطم با این قشر در هیچ وقت مسئولیتم کم نشده است. این قشر آماده کار هستند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار در منطقه است.

وی با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار، ابرناکی و مه آلود شدن هوا برای امروز افزود: کاهش نسبی دما، وزش باد و در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ تا فردا پیش بینی می‌شود.

دادرس به کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا تا فردا اشاره کرد و گفت: این سامانه از بعد از ظهر و عصر شنبه تضعیف شده ضمن کاهش ابر و افزایش دما، رگبار و رعد و برق پراکنده تا دوشنبه دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: انجام مدیریت ورودی و خروجی آب خزانه توسط شالیکاران و تمهیدات لازم در بخش کشاورزی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و جاری شدن سیلاب موقتی طی این مدت دور از انتظار نیست، تصریح کرد: مردم و مسافران از برپایی و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

کد خبر 6095450

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو