Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدحسین قدیری ابیانه عصر امروز در جمع طلاب و روحانیون حامی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از افرادی هستم که احراز صلاحیت نشدند اما به شورای نگهبان حق می‌دهم.

وی گفت: کسی که به دنبال گواهینامه پایه یک می‌رود باید قبل از آن گواهینامه پایه دو را گرفته باشد رئیس جمهور باید بتواند ده‌ها هزار نفر را مدیریت کند و به همین خاطر گلایه از رد صلاحیت خود ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیری ابیانه ادامه داد: هر چند خودم را از برخی افراد تایید صلاحیت شده بهتر می‌دانم اما آقایان کاری کردند که همه فکر می‌کنند بهتر از این فرد فعلی قادر به اداره کشور هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: آیت الله رئیسی با اصرار مردم کاندیدا شد و انتخاب اول من نیز آیت الله رئیسی است زیرا برای تغییر در کشور آمده تا با فساد مبارزه کند.

وی افزود: رئیسی در قوه قضاییه موجبات رضایت مردم را ایجاد کرد زیرا ملاحظه کسی را نکرد و فساد ستیزی را از درون خود قوه آغاز کرد مردم خوشحال هستند زیرا قوه قضاییه به دنبال کسانی رفت که تا پیش از این دارای مصونیت اجتماعی بودند و با آنها برخورد نمی‌شد.

قدیری ابیانه به برخی از اقدامات آیت الله رئیسی در مقابله با فساد اشاره کرد و گفت: مدیریت کارخانه ها و صنایع با دولت است دولت باید جلوی تعطیلی آن ها را می‌گرفت اما گویی اصلا مشکلی در کشور وجود نداشت و دولت به سراغ مشکلات نمی‌رفت در حالی که بسیاری از کارخانه ها و واحدهای صنعتی تعطیل شده بودند.

وی افزود: اما رئیسی بود که ۲۰۰۰ صنعت تعطیل شده را دوباره احیا کرد و به چرخه تولید برگرداند اموال دولت را که به ثمن بخس بخشیده شده بودند بار دیگر برگرداند برای مثال نیشکر هفت تپه چندین هزار متر زمین به تنهایی داشت که در خصوصی سازی به ۱۸۰ میلیارد تومان فروخته شد و فقط ۶ میلیارد تومان آن دریافت گردیده بود.

قدیری ابیانه افزود: معتقدیم احیا به تنهایی کافی نیست بلکه باید فروشندگان را مورد بازخواست قرار داد.

وی گفت: با رشت الکترونیک به عنوان یک صنعت روپا چه کردند کارخانه را از  بین بردند و زمین ها را تقسیم کردند و سود کلانی به دست آوردن که معاون آقای شهردار اسبق تهران اکنون در زندان است.

این دیپلمات سابق گفت: تراکتورسازی را به یک سیکله بخشیدند غارتی که در بیت‌المال انجام شد مغول‌ها انجام ندادند کلیدی که نشان دادند کلید گاوصندوق بیت‌المال بود که در اختیار برادران و وابستگان خودشان قرار گرفت.

وی با اشاره به اتهاماتی که به دولتی‌ها و نزدیکان آنها وارد است گفت: آیت الله رئیسی با این جرائم مبارزه کرد اما دولتی‌ها در مقابل جرم برادران خود چه کردند خوشبختانه برادر آقای رئیس جمهور  و برادر آقای معاون زندان هستند که البته زندان کمترین حکم برای جرم این افراد است.

قدیری ابیانه ادامه داد: رئیسی علم فسادستیزی را بلند کرده اما عده‌ای فریادشان به هوا برخاسته و اکنون به گونه‌ای دیگر دنبال تخریب او هستند و می‌گویند در همان قوه قضاییه بماند و در قالب تمجید دنبال تخریب او هستند.

وی گفت: رئیسی به دنبال ماندن در آستان قدس بود که رهبری معظم انقلاب خواستند که به قوه قضاییه بیاید و اکنون هم با اصرار مردم و اقشار مختلف وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری شده است.

قدیری ابیانه افزود: اگر در قوه قضاییه مبارزه با فساد را شروع کرد در قوه مجریه هم این کار را خواهد کرد و قطعاً تعداد مفسدین قوه مجریه بسیار بیشتر از مفسدین در قوه قضاییه است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: فساد در کشور گسترده شده و رشوه به صورت یک حق درآمده لذا مردم باید سفارشات امام را در نظر گرفته و لیبرال‌ها و مرفه‌ها را انتخاب نکند.

وی گفت: مردم از دروغ‌ها و وعده‌ها ناراحت هستند که می گویند در انتخابات شرکت نمی کنیم اما باید اشتباه را جبران کرد و دیگر انتخاب‌های این چنینی را تکرار نکرد.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: رئیسی ثابت کرده که انسان سالمی است چرا که در یک قلم با فردی که به دنبال ثروت بادآورده در قوه قضاییه بود برخورد کرد  رئیسی زندگی ساده ای دارد حقوق خود را در قوه قضاییه دو بار تعدیل کرده و در آستان قدس حقوقی نمی‌گرفت.

وی یادآور شد: رئیسی سالم است چرا که فقر را ندیده بلکه چشیده است و دلسوزانه کار می‌کند و اطراف خود افراد سالم را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی فقر کاندیدا خبرگزاری فارس یاسوج آیت الله رئیسی قوه قضاییه قدیری ابیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900130

دیگر خبرها

  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است