Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@04:49:52 GMT

سعید معروف، چیزی در مایه های زیدان و مسی!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۳۶۸۱

سعید معروف، چیزی در مایه های زیدان و مسی!

بازگشت معروف به ترکیب تیم ملی والیبال و درخشش او که با پیروزی های ایران همراه شد، مورد توجه علاقه مندان به این رشته قرار گرفت و بازتاب های زیادی در فضای مجازی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ملت های والیبال از چند روز پیش در شهر ریمینی ایتالیا آغاز شد. نسخه ۲۰۲۱ این مسابقات قرار شد به دلیل برگزاری المپیک تابستانی توکیو در ژوئیه، زودتر از نسخه قبلی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود به مصاف ژاپن رفت. در حالیکه انتظار می رفت شاگردان آلکنو در دیدار نخست گام را محکم بردارند، اما خط خوردن سعید معروف پاسور نامدار تیم ملی و سپس شکست دور از انتظار 3 بر صفر مقابل سامورایی ها، شوک نخست را به ملی پوشان وارد کرد.


تیم ملی در دومین بازی خود نیز با شکست زمین را ترک کرد. آنها در برابر روسیه قدرتمند با نتیجه 3 بر یک تن به شکست دادند تا اینکه در دیدار سوم و با پیوستن سعید معروف به جمع ملی پوشان،  پیروزی های ایران نیز از راه رسید.


معروف که به دلیل سرما خوردگی دو بازی ابتدایی را از دست داد، در دیدار مقابل هلند به میدان رفت که این بازی با برتری 3 بر صفر ایران به پایان رسید. هر چند دقایق حضور معروف زیاد نبود ولی حضور او روی کار تیمی و روحیه ملی پوشان تأثیرگذار بود.


او در سه جدال دیگر مقابل کانادا، ایتالیا و بلغارستان نیز تأثیرگذاری خود را نشان داد و اوج کار او در بازی با بلغاری ها بود. مغز متفکر والیبال ایران که با اضافه شدنش به ترکیب ایران از بازی سوم بار دیگر توانایی های خود را به رخ کشید و باعث صعودی شدن نمودار نتایج ایران در لیگ ملت های 2021 شد، بعد از شب خوبی که در برابر ایتالیا سپری کرد، مقابل بلغارستان از ابتدا به زمین نرفت.


معروف زمانی به زمین رفت که ایران در ست دوم 23-20 از حریف عقب بود. ورود همزمان کاپیتان معروف و صابر کاظمی روند بازی را تغییر داد و ایران بعد از به تساوی کشاندن بازی در امتیاز 24، بالاخره توانست برتری 33 بر 31 را رقم بزند. حضور موثر معروف روی این پیروزی بسیار تأثیرگذار بود به نحوی که کولف مدافع بلغاری در میکسدزون پس از بازی به آن اعتراف کرد.


سعید معروف که اکنون 35 ساله شده است، نشان داد هیچ نشانه ای از افزایش سن در عملکرد او دیده نمی شود و همچون سالهای گذشته به مهره ای قابل اتکا و کاملا موثر و در خدمت تیم تبدیل شده است. عملکرد معروف باعث تمجیدهای غیر والیبالی ها از او نیز شد ضمن اینکه صفحه رسمی فدراسیون جهانی والیبال از عملکرد پاسور تیم ملی تمجید کرد.

 

در زیر گزیده ای از واکنش های توئیتری به درخشش سعید معروف در بازی های قبلی را مرور می کنیم:

 

شبنم روحی: اونایی که سعید معروف رو به خاطر خصومت شخصی میزدن حالا در مدحش گزارش مینویسن!


آبنبات چوبی: سعید معروف چقد پیر شده :(


بنداز اعظم: نمیشه سعید معروف اینا بیان با عراق و بحرین هم بازی کنند؟


مجتبی: کلا اگه توی والیبال ده حرکت خارق العاده دیده باشم نه تای اون رو سعید معروف انجام داده

 

 

محمد آقایی فرد:

‏داشتم میکسدزون والیبال رو می دیدم. این تیکه از مصاحبه کولف، مدافع بلغارستان خیلی برام جالب بود. خبرنگار ازش پرسید فکر می کنی امروز به کی یا چی باختین؟


اسملی کت: سعید معروف وقتی وارد تیم ملی شد بردیا سعادت هنوز به دنیا نیومده بود


هادی: شما ببین این والیبال چقدر ورزش ناشناسی هست! :))) جایگاه الان سعید معروف در والیبال جهان یچیزی تو مایه های زیدان تو جام جهانی 2006 هست، اما تو کشور خودش در حد پیام صادقیان نمی شناسنش!


دفلیپ: یه سعید معروف دیگه برای نسل بعدی کشف کنید هرچی جام میخواید واستون کسب میکنن


سجاد: وجود سعید معروف تو تیم خیلی ضروریه


مرتضی: ولی سعید معروف بازنشسته شه خیلی بد میشه

 

 

صلاح الدین:

‏صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال با انتشار عکس سعید معروف پاسور تیم ایران در کنار "نوتسارا" پاسور تیم والیبال زنان تایلند نوشت: 
"دو تن از بهترین پاسورهای جهان که به دلیل مهارت و رهبری خود باعث افتخار کشورهای خود شده اند.

ماهم به شما افتخار می‌کنیم آقای معروف ????♥️


نرگیز: هر موی سفیدی که به سر سعید معروف اضافه میشه انگار سن من یه سال بالاتر رفته روزی که این آدم از تیم ملی بره منم خودمو بازنشسته اعلام میکنم


آریو: کاش تو زندگی هم سر لحظات حساس یه سعید معروف بود میاوردیمش تو کار رو  برامون درمیاورد


حنا: کاش سعید معروف ۱۰ سال کوچیک میشد


محمد: فک کنم تنها چیزی که همه ایرانیا اتفاق نظر دارن و بخاطرش دو‌ گروه موافق و مخالف نمیشن اینه که سعید معروف واقعا خوبه


زهره: قشنگ ترین حرکت الکنو تو بازی قبلی، تعویض سعید معروف و صابر کاظمی با وادی و سعادت توی ست دوم بود موقعی که ۳ امتیاز عقب بودیم! قشنگ ورق بازی رو برگردوند


مریم: واقعا یه روزی سعید معروف بازنشسته شه میخوایم چیکار بکنیم؟


دیگو مارو: سعید معروف حکم مسی تو بارسا رو داره نبودنش غیر قابل تصور بودنش امید صد درصد برد


مهندس زاپاتا: سعید معروف تو ترکیب نیست تیم یه چی کم داره انگار

 


ممد: احساس می‌کنم تمام درک ۹۰ درصد مردم از والیبال اینه که سعید معروف خوبه فقط همین، و دیگه هیچی


منسیک گوادالاخارا: اوج شاهکار و نبوغ سعید معروف رو توی امتیازای ۲۰ به بعد که اومد تو زمین دیدیم واقعا نابغست این بشر


جودی ابوت: اصلا وقت هایی که سعید معروف تو زمینه آرامش فکری دارم


ژیگانتیسم: سعید معروف رو یکم تپل و قد کوتاه کنیم هومن سیدی نمیشه؟


ناسل: پاسای سعید معروف تو این تورنمنت مصداق بارز هلو برو گلوعه

والیبال میرسعید معروف تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران سعید معروف تیم ملی معروف رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

براساس گزارش ایسنا، وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902722

دیگر خبرها

  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!