Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یعقوبعلی نظری روز دوشنبه در همایش روشنگری و بصیرت افزایی در مشهد افزود: مشکلاتی در کشور وجود دارد که باعث دلخوری مردم شده است ولی اگر هوشیار نباشیم ممکن است دشمن از این شرایط استفاده کند تا به خواست خود برسد.

وی ادامه داد: کشورهای آمریکایی و اروپایی مدعی مردم سالاری هستند ولی از کشورهایی حمایت می‌کنند که حتی ظاهر دموکراسی را که همان انتخابات است اجرا نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در کشورهای غربی و آمریکایی، انتخابات تحت تاثیر عملیات‌ روانی است و فضای آرام و مستقل برای حضور مردم شکل نمی‌گیرد.

وی افزود: هسته های خاص و جمع های خاصی با استفاده از ظاهر فریبنده برای انتخاب نامزد مشخص شکل می‌گیرد و به همین دلیل حضور مردم در صحنه انتخابات آنها واقعی نیست.

سردار نظری ادامه داد: در کشور ما و به لطف نهضت امام خمینی (ره) برقراری مردم سالاری دینی تاکنون برقرار بوده است و نقش مردم به معنی کامل کلمه وجود دارد زیرا اگر اسلام از این نظام جدا شود و در ارتباط با مردم نباشد ماهیت آن به زیر سوال خواهد رفت.

وی گفت: کارنامه این نظام حاکی از آن است که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته هر سال شاهد یکی از انتخابات سرنوشت ساز در کشور بوده ایم که در ذیل مردم سالاری دینی و در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در قوانین کشور جای دارد تا مردم آگاهانه بتوانند منتخبان خود را انتخاب کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: بر همین اساس دشمن به دنبال این است با توجه به ضرباتی که از جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی دریافت کرده از همه فرصت‌های پیش آمده برای گرفتن انتقام استفاده کند و این در حالی است که عقب نشینی آمریکا یا تقابل با ایران برای آنها خسارت بار است.

وی با اشاره به مذاکرات برجام ادامه داد: آمریکا مجبور است به مذاکرات برجام بازگردد ولی موضع برتر انقلاب اسلامی بر این است که رفع تحریم ها بر اساس منافع کشور باشد و خسارتهای ناشی از خروج آمریکا از برجام جبران شود.

در حاشیه این همایش از  خودرو چند منظوره کوهستان رونمایی شد.

طراح این خودرو به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به نیاز بازار و مصرف کننده، طراحی این خودرو از سال ۱۳۹۸ در دستور کار قرار گرفت و امروز نمونه این خودرو سبک رونمایی شد.

محمد تقی پور افزود : از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به قدرت زیاد، شاسی مستحکم، تعمیر آسان با کمترین هزینه، ایمنی بسیار، مصرف اندک سوخت، قابلیت عبور از آب های عمیق، ظرفیت بار بسیار، قابلیت گذر از مناطق سخت گذر و راحتی سرنشینان نام برد.

وی ادامه داد: از این خودرو می‌توان در میادین جنگی، میادین تیر، پادگان ها، اردوگاه ها، فرودگاه ها، بنادر، آتش نشانی، جنگل ها و محیط بانی و حمل تجهیزات استفاده کرد.

تقی پور گفت: این خودرو با همکاری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خراسان رضوی و مرکز رشد خلاقیت و نوآوری شهید تقی پور ساخته شده است.

وی افزود: قیمت این خودرو یک سوم قیمت خودروهای ساخت چین و یک پنجم قیمت خودرو های اروپایی است و سعی شده از لوازم و قطعات داخلی در ساخت آن استفاده شود تا تحریم ها تاثیری در ساخت و تولید این خودرو نداشته باشد.

برچسب‌ها برجام انتخابات ۱۴۰۰ مشهد جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی خودرو ایالات متحده آمریکا قانون انتخابات امام خمینی خودرو سازی ایران پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام انتخابات ۱۴۰۰ مشهد برجام انتخابات ۱۴۰۰ مشهد جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی خودرو ایالات متحده آمریکا قانون انتخابات امام خمینی خودرو سازی ایران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری صبح چهارشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی در سال ۱۴۰۳ که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه خبر و رسانه و اهالی قلم گفت: در شرایطی که دشمن هر روز علیه کشور، نظام و ارزش‌های ما قلم می‌زند و توطئه می‌کند، خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم باید در خط مقدم این نبرد پاسخگوی توطئه‌ها باشند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه، با بیان اینکه خبرنگاری یعنی ذوق، سلیقه، علاقه، تیزبینی، حق گویی، حق جویی و تبیین حقایق و واقعیت‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ نرم و جهاد تبیین از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و این وظیفه تک تک ما و اصحاب رسانه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تشریح و تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و مسؤولان در استان البرز اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنیم مردم به هر میزان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشارکت سیاسی و اجتماعی داشته باشند؛ به همان میزان دشمن ناامید و بر پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور افزوده می‌شود.

ولی پوری با اشاره به سیاه نمایی‌های دشمن در خصوص خدمات نظام در سطح کشور و استان البرز و با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید در مقابله با این سیاه نمایی‌ها قلم بزنند و تشریح و تبیین کنند، خاطرنشان کرد: چهار مؤلفه مطروحه از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات را به عنوان نصب العین خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در این راستا ۳۰ جلسه به منظور بررسی مسائل مربوط به انتخابات و تصمیم گیری در خصوص زیرساخت‌ها و مشکلات تصریح کرد: انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی کشور، نماد مردم سالاری دینی و اقتدار و عزت مردم است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. در این راستا اصحاب رسانه نقش بسزایی در حضور مردم پای صندوق‌های رأی دارند.

کد خبر 6100333

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی