Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، «خلیل الحیه» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تصریح کرد: نبرد شمشیر قدس، نماد وحدت ملت فلسطین بود. وحدت در رهبری نبرد شمشیر قدس در غزه، قدس، کرانه باختری، سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و حتی خارج از فلسطین کاملاً مشهود بود.

بر اساس این گزارش، وی افزود: وقتی نبرد بر سر قدس باشد، دیگر هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت در برابر رژیم اشغالگر، تنها راه تحقق وحدت ملت فلسطین است و هر راهکار دیگری غیر از آن بی‌نتیجه و بی‌فایده است.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: ما خواستار تثبیت این وحدت در مقاومت قاطعانه در مقابل دشمن صهیونیستی هستیم. دشمن نه در قدس، نه در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و نه در غزه نتوانست به پیروزی در مقابل ملت و مقاومت فلسطین دست یابد.

الحیه اظهار داشت: به دشمن صهیونیستی نسبت به برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک‌ نشینان در قدس و مسجد الاقصی هشدار می‌دهیم. پیشتر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود که چنانچه برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی توسط صهیونیست‌ها «نیازمند اعمال تدابیر امنیتی فوق‌العاده و برهم زننده نظم عمومی و فرآیندهای دیپلماتیک (آتش بس در غزه) باشد»، وی خواستار لغو آن خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که از آغاز جنگی مجدد در نوار غزه و رویارویی با نیروهای مقاومت بیمناک است، می‌گوید که به تمام مقامات حاضر در این نشست ضرورت رفتار مسئولانه و دور از تنش طی هفته جاری را گوشزد کرده است.

گفتنی است، هدف سازمان دهندگان این راهپیمایی که قرار است روز پنج شنبه آینده برگزار شود، تأکید بر لزوم پاکسازی علیه شهروندان فلسطینی ساکن در قدس اشغالی است؛ امری که با واکنش شدید و مخالف جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و دعوت این جنبش از هموطنان فلسطینی برای مقابله با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی روبرو شد.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شمشیر قدس حماس فلسطین مسجد الاقصی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داده که حزب الله لبنان از ماه ژانویه تا فوریه حدود ۸۷۰ موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که حزب الله طی روز جاری بیش از یکصد موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی را به خاموشی فرو برد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا