Web Analytics Made Easy - Statcounter

فائزه هاشمی معتقد است که مهرعلیزاده به دنبال گرفتن پست در دولت بعدی است تا رئیس جمهور شدن.

به گزارش مشرق، فائزه هاشمی، از اعضای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به نامه مهرعلیزاده به نهاد اجماع‌ساز اصلاحات گفت: این طور که من در اخبار دیدم مهرعلیزاده نامه‌ای به بهزاد نبوی یا به جبهه اصلاح‌طلبان ارسال نکرده است و به بیانی، اقدام او یک کارِ رسانه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می‌کنم اگر مهرعلیزاده در این قضیه جدی بود یا فکر می‌کرد آنها می‌توانند در این قضیه جدی باشند و تغییر نظر دهند، بالاخره به آنجا می‌رفت و گفت و گو می‌کرد و برنامه ارائه می‌داد، نه اینکه یک نامه رسانه‌ای منتشر کند و بعد بگوید من به بهزاد نبوی نامه نوشتم.

وی افزود: به نظر می‌رسد مهرعلیزاده بیشتر به دنبال این بوده که یک کار رسانه‌ای انجام دهد تا اینکه بخواهد یک کار جدی در این قضیه داشته باشد؛ چون آقای مهرعلیزاده، احتمال نمی‌دهد که اصلاح‌طلبان در این زمینه وارد حمایت از وی شوند.

هاشمی با بیان اینکه بعید می‌دانم کسی ارزیابی خوبی از مهرعلیزاده به عنوان یک مدیر قوی داشته باشد، تأکید کرد: مهرعلیزاده در جاهای مختلف بوده، در دوره آقای خاتمی در وزارت  ورزش و رئیس منطقه آزاد کیش هم بود. حداقل در این دو بخش، عملکردی از او باقی نمانده که به عنوان یک مدیر قوی مورد ارزیابی قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: به نظر من مهرعلیزاده کاندیدا می‌شود نه برای اینکه رئیس جمهور باشد، یعنی اکثر کاندیداها این گونه هستند یعنی کاندیدا می‌شوند تا بعدا بتوانند در دولت‌های بعدی مطرح باشند و پُستی به آنها داده شود. من فکر می کنم آقای مهرعلیزاده چنین هدفی دارد تا اینکه واقعا بخواهد رئیس جمهور باشد.

فائزه هاشمی درباره عبدالناصر همتی هم گفت: این را فراموش نکنید که آقای همتی خودشان در سیستم بوده‌اند، حالا می‌خواهند در این دوره جدید چه کار کنند که فکر می‌کنند می‌توانند موفق باشند؟

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین عبدالناصر همتی اصلاح طلبان جبهه اصلاح طلبان مهرعلیزاده سید محمد خاتمی بهزاد نبوی فائزه هاشمی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری فائزه هاشمی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد