Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@13:33:06 GMT

بزرگراه شهید حکیم تعریض می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۱۱۱

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 2 تهران گفت: به منظور روان‌سازی تردد و کاهش بار ترافیکی شبکه بزرگراهی، طرح تعریض مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید حکیم محدوده پارک پردیسان اجرا می‌شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حسن صفات با اشاره به اولویت برنامه های منطقه در بهبود شبکه بزرگراهی و معابر غرب تهران گفت: با توجه به کارکرد فرامنطقه ای بزرگراه شهید حکیم و همچنین حجم تردد در این مسیر، بار ترافیکی روزانه را موجب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه محدوده پارک پردیسان به عنوان گلوگاه ترافیکی در این بزرگراه شناسایی شد، گفت: برهمین اساس عملیات تعریض مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید حکیم محدوده پارک پردیسان به طول 300 متر در حال انجام است.
صفات افزود: این طرح ترافیکی با هدف روان‌سازی ترافیک، کاهش زمان سفر، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا و انجام می‌شود.
شهردار منطقه 2 خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با تعریض این نقطه و افزایش فضای عبور خودرو شاهد روانسازی بار ترافیک در این بزرگراه باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بزرگراه شهید حکیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟

منطقه ۱۲ یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است و در محدوده مرکزی این شهر واقع شده است. گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد متوسط قیمت خانه در منطقه ۱۲ تهران به متری ۵۱ میلیون تومان رسیده است. سوال اینجاست که برای خرید یک واحد مسکونی در منطقه ۱۲ شهرداری تهران چقدر باید هزینه کرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، منطقه ۱۲ شهرداری تهران یکی از قدیمی‌ترین مناطق شهری است که مرزی بین مرکز و شرق پایتخت محسوب می‌شود. این منطقه از شمال به خیابان انقلاب، از غرب به خیابان حافظ، از جنوب به خیابان شوش و از شرق به خیابان ۱۷ شهریور محدود می‌شود.

بانک مرکزی در آخرین گزارش خود که در اسفند ۱۴۰۲ منتشر شده، متوسط قیمت منطقه ۱۲ شهرداری تهران را حدود ۵۱ میلیون تومان اعلام کرده است. همچنین طی این مقطع یک‌ماهه ۱۱۱ فقره معامله آپارتمان در منطقه ۱۲ صورت گرفته است. سوال اینجاست که با چه میزان هزینه‌ای می‌توان در منطقه ۱۲ خانه خریداری کرد؟

قیمت آپارتمان در منطقه ۱۲

بررسی ۱۰ محله از منطقه ۱۲ شهرداری تهران نشان می‌دهد هنوز با بودجه زیر دو میلیارد تومان می‌توان در این محدوده میکروآپارتمان و سوئیت خریداری کرد.

برای مثال اکنون سوئیتی ۵۰ متری در محله بهارستان که ساخت آن به سال ۱۳۸۰ بازمی‌گردد، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

مطالعه بیشتر: رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
همچنین قیمت واحد ۵۷ متری دیگری در محدوده سنگلج که ساخت آن به سال ۱۳۹۳ بازمی‌گردد، یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان امکان انتخاب‌های بیشتری برای متقاضیان واحد مسکونی در این منطقه فراهم می‌کند. در حال حاضر مالک آپارتمانی در محله آبشار، آپارتمان ۴۳ متری و ۱۵ساله خود را دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

همچنین متقاضیان می‌توانند با بودجه دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آپارتمانی ۵۳ متری در محدوده سنگلج خریداری کنند. ساخت این واحد مربوط به سال ۱۳۹۱ است.

بودجه بین چهار تا پنج میلیارد تومان به خریداران اجازه می‌دهد، خانه‌هایی با متراژ بالاتر در منطقه ۱۲ بخرند. اکنون قیمت یک آپارتمان ۷۵ متری ۱۵ساله در محله آبشار، سه میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان برآورد شده است.

برای خرید آپارتمان‌های بالاتر از ۱۰۰ متر در این منطقه باید بودجه‌ای بیشتر از سه میلیارد تومان در نظر داشت.

دیگر خبرها

  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند